Gå til innhold

Trøstespising

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rotehodet

En av mine lærere sa: "Fat female = depresjon".

Dersom du er deprimert, vil jeg anbefale Aurorix.

Men mener du virkelig at man bare skal starte på et medikament uten å en gang forsøke noe anna først?

Hva med å ta det litt pø om pø, og starte med å gå til legen å si at en kanskje er deprimert osv., hvis det nå er tilfelle.

Blir mer sårbar kanskje, når jeg skal nekte meg å spise, skal jeg greie det må jeg være ordentlig bestemt på å takle suget, og ta imot de følelsene som måtte komme. Jeg må greie uroa og rastløsheten da. Synest det er godt å ha noen å snakke med om de følelsene som dukker opp når jeg lar være å drepe dem med mat.. Har du tenkt ordentlig gjennom hvorfor du spiser (ikke nhd)? Kjemp, vær sterk, tving deg til å la være, og se hva som skjer. Det er vanskelig, det går kanskje ikke med det første, men det kan gå etter ei stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27775-tr%C3%B8stespising/#findComment-113444
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Men mener du virkelig at man bare skal starte på et medikament uten å en gang forsøke noe anna først?

Hva med å ta det litt pø om pø, og starte med å gå til legen å si at en kanskje er deprimert osv., hvis det nå er tilfelle.

Blir mer sårbar kanskje, når jeg skal nekte meg å spise, skal jeg greie det må jeg være ordentlig bestemt på å takle suget, og ta imot de følelsene som måtte komme. Jeg må greie uroa og rastløsheten da. Synest det er godt å ha noen å snakke med om de følelsene som dukker opp når jeg lar være å drepe dem med mat.. Har du tenkt ordentlig gjennom hvorfor du spiser (ikke nhd)? Kjemp, vær sterk, tving deg til å la være, og se hva som skjer. Det er vanskelig, det går kanskje ikke med det første, men det kan gå etter ei stund.

Jeg har vært relativt flink i dag. Jeg har i så fall ikke spist sjokolade som tidligere. Jeg har bestemt med for å slutte med sjokoladevanene mine. Jeg synes det er litt vel drøyt å bruke medisiner mot sjokoladesug. Jeg har kjøpt meg en ergometersykkel som jeg kan sykle på når jeg føler for det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27775-tr%C3%B8stespising/#findComment-113925
Del på andre sider

Gjest roetehode

Jeg har vært relativt flink i dag. Jeg har i så fall ikke spist sjokolade som tidligere. Jeg har bestemt med for å slutte med sjokoladevanene mine. Jeg synes det er litt vel drøyt å bruke medisiner mot sjokoladesug. Jeg har kjøpt meg en ergometersykkel som jeg kan sykle på når jeg føler for det.

Lykke til!!

Smart ide med den sykkelen!. Ville blitt - mye - sykling hvis på meg hvis jeg stjal den ideen *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27775-tr%C3%B8stespising/#findComment-114018
Del på andre sider

Annonse

Gjest roetehode

Lykke til!!

Smart ide med den sykkelen!. Ville blitt - mye - sykling hvis på meg hvis jeg stjal den ideen *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27775-tr%C3%B8stespising/#findComment-114019
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...