Gjest (Anonymous) Skrevet 21. mai 2001 Skrevet 21. mai 2001 Hvordan kan jeg slutte å trøstespise? Koser meg med søtsaker om kveldene foran TV. Valkene vil ikke forsvinne selv om jeg trener. Jeg greier ikke å gi avkall på søtsakene. Noen tips? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mai 2001 Skrevet 21. mai 2001 En av mine lærere sa: "Fat female = depresjon". Dersom du er deprimert, vil jeg anbefale Aurorix. 0 Siter
Gjest Stille Skrevet 22. mai 2001 Skrevet 22. mai 2001 En av mine lærere sa: "Fat female = depresjon". Dersom du er deprimert, vil jeg anbefale Aurorix. Med all respekt for alle medisinsjiraffer i verden inkl. nhd...:-) Zoloft funker også veldig bra mot depresjoner :-) [også spiser man mindre av det] 0 Siter
Gjest rotehodet Skrevet 23. mai 2001 Skrevet 23. mai 2001 En av mine lærere sa: "Fat female = depresjon". Dersom du er deprimert, vil jeg anbefale Aurorix. Men mener du virkelig at man bare skal starte på et medikament uten å en gang forsøke noe anna først? Hva med å ta det litt pø om pø, og starte med å gå til legen å si at en kanskje er deprimert osv., hvis det nå er tilfelle. Blir mer sårbar kanskje, når jeg skal nekte meg å spise, skal jeg greie det må jeg være ordentlig bestemt på å takle suget, og ta imot de følelsene som måtte komme. Jeg må greie uroa og rastløsheten da. Synest det er godt å ha noen å snakke med om de følelsene som dukker opp når jeg lar være å drepe dem med mat.. Har du tenkt ordentlig gjennom hvorfor du spiser (ikke nhd)? Kjemp, vær sterk, tving deg til å la være, og se hva som skjer. Det er vanskelig, det går kanskje ikke med det første, men det kan gå etter ei stund. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 25. mai 2001 Skrevet 25. mai 2001 Men mener du virkelig at man bare skal starte på et medikament uten å en gang forsøke noe anna først? Hva med å ta det litt pø om pø, og starte med å gå til legen å si at en kanskje er deprimert osv., hvis det nå er tilfelle. Blir mer sårbar kanskje, når jeg skal nekte meg å spise, skal jeg greie det må jeg være ordentlig bestemt på å takle suget, og ta imot de følelsene som måtte komme. Jeg må greie uroa og rastløsheten da. Synest det er godt å ha noen å snakke med om de følelsene som dukker opp når jeg lar være å drepe dem med mat.. Har du tenkt ordentlig gjennom hvorfor du spiser (ikke nhd)? Kjemp, vær sterk, tving deg til å la være, og se hva som skjer. Det er vanskelig, det går kanskje ikke med det første, men det kan gå etter ei stund. Jeg har vært relativt flink i dag. Jeg har i så fall ikke spist sjokolade som tidligere. Jeg har bestemt med for å slutte med sjokoladevanene mine. Jeg synes det er litt vel drøyt å bruke medisiner mot sjokoladesug. Jeg har kjøpt meg en ergometersykkel som jeg kan sykle på når jeg føler for det. 0 Siter
Gjest roetehode Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Jeg har vært relativt flink i dag. Jeg har i så fall ikke spist sjokolade som tidligere. Jeg har bestemt med for å slutte med sjokoladevanene mine. Jeg synes det er litt vel drøyt å bruke medisiner mot sjokoladesug. Jeg har kjøpt meg en ergometersykkel som jeg kan sykle på når jeg føler for det. Lykke til!! Smart ide med den sykkelen!. Ville blitt - mye - sykling hvis på meg hvis jeg stjal den ideen *s* 0 Siter
Gjest roetehode Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Jeg har vært relativt flink i dag. Jeg har i så fall ikke spist sjokolade som tidligere. Jeg har bestemt med for å slutte med sjokoladevanene mine. Jeg synes det er litt vel drøyt å bruke medisiner mot sjokoladesug. Jeg har kjøpt meg en ergometersykkel som jeg kan sykle på når jeg føler for det. Lykke til!! Smart ide med den sykkelen!. Ville blitt - mye - sykling hvis på meg hvis jeg stjal den ideen *s* 0 Siter
livato Skrevet 26. mai 2001 Skrevet 26. mai 2001 Med all respekt for alle medisinsjiraffer i verden inkl. nhd...:-) Zoloft funker også veldig bra mot depresjoner :-) [også spiser man mindre av det] Er ikke Aurorix og Zoloft reseptbelagte medisiner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.