Gå til innhold

Skadet kjønnsorgan?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 19

Hei! Jeg føler jeg ikke oppnår stor seksuell nytelse, verken med kjæresten min eller på egenhånd. For meg er det kun godt rett før og under orgasmen. Orgasmene mine er ikke særlig sterke(Kan snakke helt normalt og avslappet som om ingenting hender), og de varer veldig kort. Andre på min alder spruter så det holder når de får utløsning, mens mine utløsninger minner mer om en kjele som koker over(Det renner bare ned langs penis). Det slutter å være godt med en gang jeg har fått utløsning. Ut ifra det jeg har fått høre er ikke dette normalt. Videre er den ene ballen hypersensitiv når damen slikker den, og det gjør raskt mer vondt enn det er godt.

Ibland(Svært sjelden) kan jeg får sterke smerter i pungen som sprer seg til magen. Disse kommer helt uanmeldt, og i slike situasjoner kan jeg ikke bevege meg for det gjør så vondt. Går jeg må jeg bare sette meg ned og vente til det går over. På barneskolen og ungdomsskolen ble jeg ved flere anledninger sparket og kneet i skrittet. Kan dette ha ført til de symptomene jeg har?

Hva kan være galt? Bør jeg oppsøke lege?

Hilsen fortvilet og desperat

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27844-skadet-kj%C3%B8nnsorgan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...