Gå til innhold

Hva i all verden gi i gullbryllupspresang??


Gjest klør meg i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest klør meg i hodet

Mine foreldre har gullbryllup temmelig snart, og jeg har absolutt ingen idè for gave fra meg og mine søsken. De har alt de trenger og mere ting. Min mor er nokså kresen både m.h.t. klær og kunstgjenstander, dessuten har de som sagt råd til å kjøpe det de vil. De reiser mye også, så en reise er heller ikke det de trenger.

Jeg vil gjerne har råd og tips fra andre om hva vi kunne gi dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å samle sammen og scanne bilder fra deres 50 år som ektepar, bilder av alle etterkommerne og av ting som er/har vært viktige for dem. Sett sammen et flott fotoalbum med bildetekster og/eller eventuelt små anekdoter. Det er enkelt å gjøre det via mange fotobutikker på nett (f.eks www.fotoknudsen.no http://asp05.photoprintit.de/microsite/18/fotobook_details.php?detection=os:winxpsp2;java:true;activex:true;iu:3.0.807.0;&PHPSESSID=488b7dcb0b6a491278be1178e1554ee8, etc)

- og det er en personlig og hyggelig gave, synes jeg. Dersom hele familien er med å hjelpe å finne fram bilder, er det morsomt å sette sammen albumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Teaterbilletter (du kan skrive i kortet at de kan velge tid og stykke).

Bestill bord på restaurant.

Gi en kurv med diverse de liker; vin, oster, kjeks, baguetter, jordbær...

Tid hos fotografen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett med de som har alt og i tillegg har råd til å kjøpe det de trenger.... KaVa sine ide er fin. Men hva med å få en kunstner til å male et portrett av brudebildet de sitt, eller huset? Jeg aner ikke hva slikt kan koste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaVa sin ide er jo knall! Sjekk litt om scrapbooking før du begynner, masse fine tips der, du trenger jo ikke ta helt av, men det gir litt ekstra pynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mine besteforeldre hadde gullbryllupsdag, så fikk de noe al'a det som KaVa skrev om , i tillegg til hagemøbler til uteplassen sin. Vi barnebarna ga dem bilder av oss selv, tatt hos fotograf, der temaet var hobbyene våre. Vi ordnet sånn at de fikk kjøre til selskapslokalet i en åpen bil av temmelig gammel årgang.

Ja, det er det jeg husker i farta, er mange år siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...