Gå til innhold

topp med nupper


pekkaline

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en tunika for litt siden. Nå viser det seg at etter to vask så er den nuppete på brystet. De skal vel ikke nuppe så fort? Er det noen mulighet tror dere, for å få den byttet? Det er nok tre uker siden jeg kjøpte den, men brukt to ganger. Har brukt dressjakke utenpå på kvelden, men det skal den vel tåle? Jeg likte den så godt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Jeg har lest et tips for å få bort nupper. En (sløv?) engangshøvel kan du prøve å dra forsiktig over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest et tips for å få bort nupper. En (sløv?) engangshøvel kan du prøve å dra forsiktig over.

Jeg har en liten batteridreven maskin som er beregnet på den jobben med å fjerne nupper. Jeg bare tenkte at det blir jo fort slitt, og at tøyet vel er beregnet at skal vare lengre en to gangers bruk...... Tenker at jeg tar toppen med å spør hva de mener. Evt så kan de stoppe salget av denne videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt topper/bluser som har nuppet med en gang, mens andre (til og med av samme merke og ganske like) har vært like fine etter 10 år. Har aldri forsøkt å levere tilbake noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt topper/bluser som har nuppet med en gang, mens andre (til og med av samme merke og ganske like) har vært like fine etter 10 år. Har aldri forsøkt å levere tilbake noen

Jeg var på butikken i dag og jeg fikk jammen byttet :) De hadde lite tunikaer igjen så det ble samme typen men annen farge. Ho som ekspederte meg hadde lik som den jeg fikk nupper på, men ho hadde ikke nupper. Håper det ikke skjer med denne også, men uansett så har jeg den til en eller to gangers bruk. Altså litt mer for pengene da :) Topp service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...