Gå til innhold

Ecstasy skader hukommelsen. Link.


PieLill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest twin1

Dette synes jeg er veldig skummelt. Viktig at det informeres om sånne ting så ungdom oa. vet hvor farlig det er. Synes det kunne vært tatt opp langt oftere i media, skadevirkninger av narkotiske stoffer. Viktig og advare spesielt barn / ungdommer før de er så dumme å prøve dette, skape holdninger som er sunne i ungdomsmiljøer, at det ikke blir tøfft å bruke slike stoffer, men at de som prøver det heller blir sett ned på.

Media har ihvertfall et stort ansvar her, men selvfølgelig også vi som foreldre, lærere, voksne osv. Tror sånne artikler som denne kan få mange til å tenke seg om to ganger før de våger å prøve ectasy.

Personlig skulle jeg gjerne hatt meg et "energi-kick" for tiden, men tror jeg skal forsøke meg på noe annet istedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir jo en ekstrem frigjøring av signalstoffer i hjerne samt at de også fungerer som en ekstrem mengde kunstige signalstoffer så jeg synes ikke det kan virke så rarte at de ødelegger hjernen. Har hørt om ungdommer som har blitt totalt dement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...