orpah Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Fikk i dag vite at jeg har litt for lav blodprosent. Vil det være symtomer med en hb på 9?. Har vært litt trøtt og sånn men ikke følt meg særilg syk. 0 Siter
Gjest prøv det Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Spis brokkoli, rødbeter (kanskje rødbetesaft?). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Man kan føle seg veldig trøtt og slapp, og bli ukonsentrert. Jeg tror jeg hadde 7.5 for noen år siden. Følte meg ikke syk, men jeg orka jo ingenting egentlig. Begynn med duroferon. Legen ga deg vel noen tips? 0 Siter
orpah Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Man kan føle seg veldig trøtt og slapp, og bli ukonsentrert. Jeg tror jeg hadde 7.5 for noen år siden. Følte meg ikke syk, men jeg orka jo ingenting egentlig. Begynn med duroferon. Legen ga deg vel noen tips? Nei fordi jeg har ikke jernmangel Så har ikke beskjed om å få gjøre noe. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Nei fordi jeg har ikke jernmangel Så har ikke beskjed om å få gjøre noe. Har du så lav prosent uten jernmangel, skal legen din sjekke deg nøyere. Kan være veldig mange grunner: Nyresvikt,lav produksjon, mangel på B-12, blodkreft(ikke for å skremme deg).lavt stoffskifte, tarmsykdommer... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Har du så lav prosent uten jernmangel, skal legen din sjekke deg nøyere. Kan være veldig mange grunner: Nyresvikt,lav produksjon, mangel på B-12, blodkreft(ikke for å skremme deg).lavt stoffskifte, tarmsykdommer... Trodde forresten du skrev HB 8 ikke 9. Men den er jo litt lav for det da. Men den vanligste årsaken er jo jernmangel. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Nei fordi jeg har ikke jernmangel Så har ikke beskjed om å få gjøre noe. Legger inn en link til deg også: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321300 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.