Gå til innhold

litt lav blodprosent.


orpah

Anbefalte innlegg

Fikk i dag vite at jeg har litt for lav blodprosent. Vil det være symtomer med en hb på 9?. Har vært litt trøtt og sånn men ikke følt meg særilg syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Man kan føle seg veldig trøtt og slapp, og bli ukonsentrert. Jeg tror jeg hadde 7.5 for noen år siden. Følte meg ikke syk, men jeg orka jo ingenting egentlig.

Begynn med duroferon. Legen ga deg vel noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan føle seg veldig trøtt og slapp, og bli ukonsentrert. Jeg tror jeg hadde 7.5 for noen år siden. Følte meg ikke syk, men jeg orka jo ingenting egentlig.

Begynn med duroferon. Legen ga deg vel noen tips?

Nei fordi jeg har ikke jernmangel Så har ikke beskjed om å få gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Nei fordi jeg har ikke jernmangel Så har ikke beskjed om å få gjøre noe.

Har du så lav prosent uten jernmangel, skal legen din sjekke deg nøyere.

Kan være veldig mange grunner: Nyresvikt,lav produksjon, mangel på B-12, blodkreft(ikke for å skremme deg).lavt stoffskifte, tarmsykdommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Har du så lav prosent uten jernmangel, skal legen din sjekke deg nøyere.

Kan være veldig mange grunner: Nyresvikt,lav produksjon, mangel på B-12, blodkreft(ikke for å skremme deg).lavt stoffskifte, tarmsykdommer...

Trodde forresten du skrev HB 8 ikke 9. Men den er jo litt lav for det da.

Men den vanligste årsaken er jo jernmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...