Gå til innhold

Dritt dag!!!


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

I dag har jeg en dritt dag og vet ikke om jeg er til eller ikke,det koker i hode og jeg er kvalm.....er det normalt å ha slike dritt dager eller er det bare meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chance1365380587

Alle har vel sånne dager innimellom! Trøsten er at det er de dagene som gjør de gode dagene så gode ;-) Ikke sant! Ta deg en sjokolade, og vent på en bedre dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Alle har vel sånne dager innimellom! Trøsten er at det er de dagene som gjør de gode dagene så gode ;-) Ikke sant! Ta deg en sjokolade, og vent på en bedre dag i morgen!

Tusen takk.

Har tatt meg en sjokolade og nå skal jeg snart spise pizza...får heller trøstespise litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Helt normalt!

Bedre at det går litt opp og ned enn at alt er på det jevne, halvdårlige, hele tiden.. eller?

Husk: I morgen er første dagen i resten av ditt liv! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Helt normalt!

Bedre at det går litt opp og ned enn at alt er på det jevne, halvdårlige, hele tiden.. eller?

Husk: I morgen er første dagen i resten av ditt liv! :o)

Tusen takk.

Får håpe på en bedre dag i morgen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...