Gå til innhold

Sdd


Line

Anbefalte innlegg

Kan ikke du rote deg inn på Facebook snart du også da?! Ser etter deg rett som det er, men blir like skuffa hver gang. Kom, kom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

er han her på dol, da? Har ikke sett han på lenge...

Han er i alle fall veldig aktiv på Avkroken. Han er blandt topp 5 i antall innlegg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i alle fall veldig aktiv på Avkroken. Han er blandt topp 5 i antall innlegg der.

Avkroken.. var den der avhoppersida som ble opprettet det? Jeg får prøve å sende ham en sms i stedet da, når jeg en gang i verden får igjen mobilen min. Fikk igjen feil mobil fra reparasjon i dag, så da spørs det om ikke alle nummer er tapt når min kanskje kommer til rette... :)

Takk for infoen i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Avkroken.. var den der avhoppersida som ble opprettet det? Jeg får prøve å sende ham en sms i stedet da, når jeg en gang i verden får igjen mobilen min. Fikk igjen feil mobil fra reparasjon i dag, så da spørs det om ikke alle nummer er tapt når min kanskje kommer til rette... :)

Takk for infoen i alle fall :)

Avkroken er et lukket forum der de fleste kommer fra dol, ja. Det er lukket i den forstand at man må være registrert for å kunne lese der og man må være aktiv for ikke å bli slettet. Men alle som vil får komme inn.

Om du har mistet mobilnummeret hans, så er det sikkert noen som kan formidle kontakt. Hare og D*lilit (og sikkert en god del til) er både på dol og Avkroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hei babe! :)

Jeg orker ikke kaste meg på Facebook. Synes det er for mye ræl rundt det der om dagen, ei heller er jeg interessert i at hvem som helst jeg en eller annen gang har hatt kontakt med skal ta kontakt med meg. Dessuten logget jeg meg på med et fiktivt navn helt i starten, og søkte opp noen ekser - naturligvis, og fant den ene etter den andre - noe som helt sikkert hadde resultert i urutinerte meldinger til enkelte etter hjemkomst fra byen. Kjenner jo mine egne begrensninger, og ville helt sikkert ikke klart å holde meg for god til å ta kontakt, noe som bare hadde blitt pinlig - og på samme måten vil jeg ikke at andre skal gjøre noe lignende når de søker seg fram til mitt navn. ;)

Er smålei dette opplysningssamfunnet der alle skal finne ut både det ene og det andre bare ved hjelp av et par tastetrykk på nettet, så det der gidder jeg ikke.

Jeg har ikke vært her på lenge, men hare ga meg beskjed om meldinga fra deg.

Skal sende deg en sms, jeg, sånn i tilfelle nummeret mitt har forsvunnet fra telefonen din.

Ps. Jeg har vært litt sløv på msn i det siste. Har ikke vært pålogget på gud-veit-hvor-lenge, men jeg har ikke blokka deg eller forsvunnet eller noe sånt, så vi snakkes snart. :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babe! :)

Jeg orker ikke kaste meg på Facebook. Synes det er for mye ræl rundt det der om dagen, ei heller er jeg interessert i at hvem som helst jeg en eller annen gang har hatt kontakt med skal ta kontakt med meg. Dessuten logget jeg meg på med et fiktivt navn helt i starten, og søkte opp noen ekser - naturligvis, og fant den ene etter den andre - noe som helt sikkert hadde resultert i urutinerte meldinger til enkelte etter hjemkomst fra byen. Kjenner jo mine egne begrensninger, og ville helt sikkert ikke klart å holde meg for god til å ta kontakt, noe som bare hadde blitt pinlig - og på samme måten vil jeg ikke at andre skal gjøre noe lignende når de søker seg fram til mitt navn. ;)

Er smålei dette opplysningssamfunnet der alle skal finne ut både det ene og det andre bare ved hjelp av et par tastetrykk på nettet, så det der gidder jeg ikke.

Jeg har ikke vært her på lenge, men hare ga meg beskjed om meldinga fra deg.

Skal sende deg en sms, jeg, sånn i tilfelle nummeret mitt har forsvunnet fra telefonen din.

Ps. Jeg har vært litt sløv på msn i det siste. Har ikke vært pålogget på gud-veit-hvor-lenge, men jeg har ikke blokka deg eller forsvunnet eller noe sånt, så vi snakkes snart. :)

Klem

Heia! Godt å høre at det står til liv, i alle fall! Er på nattvakt jeg.. gud bedre så godt det skal bli med to netter fri nå, før det bærer ad med fire nye! Er litt tøffe tak inn i mellom, så det blir godt å koble ut jobben et par dager.

Msn ja, jeg skal få fiksa pcn min snart, og da blir jeg vel mer tilgjengelig der etter hvert jeg også. Jeg har ikke vært på der på veldig lenge selv, bare noen små gjesteopptredener når jeg har knabbet pcn til eldstejenta mens hun har vært på skolen.

Jeg synes det er helt topp med Facebook selv. Er klar over at mange kan finne meg igjen, men så langt har det bare vært positive opplevelser. Har funnet igjen gamle venner som jeg har savnet i mange år :) Jeg skjønner tankegangen din da, selv om man kan sperre ute de man ikke vil gi tilgang til å se annet enn navnet sitt og et bilde. Vet hvor jeg finner deg lell jeg, dersom du ikke har flyttet siden sist ;)

Send meg en sms du, satser på at Elkjøp klarer å finne igjen den bortkomne telefonen min snarest mulig! De har visst surret litt på verkstedet et eller annet sted... :o)

Håper du har det bra der nede! Send en oppdatering på det siste halvåret da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Mary Poppins

Avkroken er et lukket forum der de fleste kommer fra dol, ja. Det er lukket i den forstand at man må være registrert for å kunne lese der og man må være aktiv for ikke å bli slettet. Men alle som vil får komme inn.

Om du har mistet mobilnummeret hans, så er det sikkert noen som kan formidle kontakt. Hare og D*lilit (og sikkert en god del til) er både på dol og Avkroken.

Hei ulvinnen! :-) Hyggelig å si deg her inne igjen selv om det nå faktisk er nesten en måneds tid siden du skrev her da, men jeg så det ikke før nå :-) Håper alt er vel med deg!

Forresten, hva er addressen til avkroken igjen? Helt glemt det og merker at jeg savner de gamle dolerne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Ulvinnen

Hei ulvinnen! :-) Hyggelig å si deg her inne igjen selv om det nå faktisk er nesten en måneds tid siden du skrev her da, men jeg så det ikke før nå :-) Håper alt er vel med deg!

Forresten, hva er addressen til avkroken igjen? Helt glemt det og merker at jeg savner de gamle dolerne :-)

Oj, det er nesten en måned siden du skrev til meg også! men jeg har lagt merke til at du har funnet Avkroken, så da trenger du ikke webadressen der lenger.

Hyggelig å "se" deg også. Jeg får prøve å bli litt mer aktiv igjen, både på dol og Avkroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...