Gå til innhold

Er det ok?


Gjest Alkohol er så godt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... Jeg synes det er en vesentlig forskjell på om du _må_ ha det hver dag eller om du helt uten problemer kan la være å drikke noen dager uten noen spesiell grunn.

Jeg vet ikke helt om jeg hadde satt pris på om partneren min hadde drukket hver dag, selv om det "bare" dreide seg om en øl eller et glass vin til maten, men det er nå meg, jeg er muligens litt puritansk på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at alkohol kan ødelegge et ellers godt forhold, og at man tar litt hver dag fort kan føre til mer pr. dag.

Du bør også ta lengre opphold innimellom for å sjekke at kroppen klarer det uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

Jeg bryr meg ikke om hva andre mener når det gjelder alkohol. Når jeg er alene (sønnen er hos pappa'n) koser jeg meg med øl eller vin. Man må leve mens man lever ( med måte seff). Sa det akkurat til kjæresten, skal man ikke kose seg blir livet bare trist. Men du verden, jeg er uten alkohol i ukesvis jeg, men når jeg er alene, og spesielt når sommeren er her, da tar jeg meg noen øl eller en flaske hvitvin.

Kose deg du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier att ett til to glass vin pr dag er ok:-)

Det er muligens bra for hjertet, men øker faren for brystkreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok å drikke hver dag. Jeg ville ikke likt at noen i nær familie gjorde det.Jeg vet at mange ungde drikker store mengder hver helg, men de holder eg edru i skole/arbeids-uken. Den perioden går over for mange av oss. Noen fortsetter til de drikker daglig og mange får etter hvert problem.

Husk, det er ikke så mye vits i bil heller, dersom man drikker hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok å drikke hver dag. Jeg ville ikke likt at noen i nær familie gjorde det.Jeg vet at mange ungde drikker store mengder hver helg, men de holder eg edru i skole/arbeids-uken. Den perioden går over for mange av oss. Noen fortsetter til de drikker daglig og mange får etter hvert problem.

Husk, det er ikke så mye vits i bil heller, dersom man drikker hver dag.

Det er jo forskjell i å drikke for å bli full (fest) og å ta en øl eller et glass vin for å kose seg.

I mange andre land er det jo vanlig å drikke litt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er OK, og vær obs på at selv moderate mengder alkohol øker risikoen for brystkreft. (Går ut fra at du er kvinne).

Jeg synes også det bør være forskjell på hverdag og helg, ellers blir det aldri ordentlig helg. Er det ikke godt å se fram til kosen i helgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...