Gå til innhold

Forelskelse..........


mercylove

Anbefalte innlegg

Jeg forelsker meg sjelden, men i helga traff jeg en mann som gjorde et sterkt inntrykk på meg. Jeg hadde skikkelig lyst til å bli mer kjent med han osv. Det som stoppet meg var noe som het samvittighet og min mann...Vi hadde kun verbal kontakt og ikke noe fysisk opplegg..Hjelp hva skal jeg gjøre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har det fint og godt med din mann skal du glemme denne nye fortest mulig.

Har du det ikke fint på hjemmebane bør du så absolutt ordne opp der _før_ du begynner å reke ute og involvere deg med andre. Hva ville du følt om mannen din gikk bak ryggen din og møtte andre damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Veldig enig med Lillemus, brems før du blir mer involvert.

Om du vurderer å forlate din mann er ikke rette måten å begynne å flørte med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Du skal jo være glad for at du ikke går rundt å forelsker deg i tide og utide når du er sammen med en mann.

Jeg syntes at du skal akseptere at du ble fasinert, men du skal la det ligge. Å søke mer spenning og å involvere deg mer, vil bare gjøre vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har det fint og godt med din mann skal du glemme denne nye fortest mulig.

Har du det ikke fint på hjemmebane bør du så absolutt ordne opp der _før_ du begynner å reke ute og involvere deg med andre. Hva ville du følt om mannen din gikk bak ryggen din og møtte andre damer?

Jeg har det bra med min mann, men at en annen mann kan gjøre sånt inntrykk på meg skremte vannet av meg. Trodde ikke at det lenger var mulig å bli så facinert av andre. Min mann er rasende kjekk og andre kvinner ser mye på han, det har jeg ofte sett..

Er ikke inne på tanken på å forlate min mann, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Jeg har det bra med min mann, men at en annen mann kan gjøre sånt inntrykk på meg skremte vannet av meg. Trodde ikke at det lenger var mulig å bli så facinert av andre. Min mann er rasende kjekk og andre kvinner ser mye på han, det har jeg ofte sett..

Er ikke inne på tanken på å forlate min mann, men men...

Jeg synes ikke det bør skremme vannet av deg. Selv om det kan være et lite sjokk første gangen.Det er kanskje vanskelig å forestille seg av og til at noen andre enn den fantastiske mannen vi synes vi valgte til et livslangt forhold, kan få konkurranse. Det trenger heller ikke å skje mange ganger i et samliv.

Det går over hvis en ikke nærer det, når du har det bra med mannen din. Men det kan av og til ta litt tid. Og kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det bør skremme vannet av deg. Selv om det kan være et lite sjokk første gangen.Det er kanskje vanskelig å forestille seg av og til at noen andre enn den fantastiske mannen vi synes vi valgte til et livslangt forhold, kan få konkurranse. Det trenger heller ikke å skje mange ganger i et samliv.

Det går over hvis en ikke nærer det, når du har det bra med mannen din. Men det kan av og til ta litt tid. Og kanskje ikke.

Det var godt å lese ditt innlegg. Heldigvis bor min fantasi langt unna meg så jeg får ikke næring til facinasjonen...For mange år tilbake hadde jeg en lignende affære, noe som førte til litt for mye frustrasjon for meg...Jeg ble sliten av det og det tæret på forholdet til min mann.

Jeg bestemte meg da for at jeg ikke skal la meg friste av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra med min mann, men at en annen mann kan gjøre sånt inntrykk på meg skremte vannet av meg. Trodde ikke at det lenger var mulig å bli så facinert av andre. Min mann er rasende kjekk og andre kvinner ser mye på han, det har jeg ofte sett..

Er ikke inne på tanken på å forlate min mann, men men...

Da glemmer du denne nye fyre med en gang. Tenk deg at han også stinker tåfis, peller nese, er løs i magen og lager render i doskåla, han fiser og han griser sikkert med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Det var godt å lese ditt innlegg. Heldigvis bor min fantasi langt unna meg så jeg får ikke næring til facinasjonen...For mange år tilbake hadde jeg en lignende affære, noe som førte til litt for mye frustrasjon for meg...Jeg ble sliten av det og det tæret på forholdet til min mann.

Jeg bestemte meg da for at jeg ikke skal la meg friste av noen.

At han bor langt unna er et heldig utgangspunkt. Ute av øye gjør det lettere enn om en tråkker oppe i det hele tiden.

Lykke til videre.

Vh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...