Gå til innhold

Er det noen her som jeg kan snakke litt med?


AnonymAkkuratNå

Anbefalte innlegg

AnonymAkkuratNå

..gjerne på msn? Trenger så inderlig noen å snakke med nå og da, når følelsene blir for vonde, og bildene og filmene dukker opp. Jeg ble misbrukt av min far fra jeg var liten jente, til ca 2 år tilbake i tid. Savner virkelig noen å snakke med om dette. Går hos psykolog (bestemte meg for å prøve en gnag til, for dere som har lest tidligere innlegg fra meg), og selv om dette hjelper noe, er ikke han der når jeg trenger det aller mest. Mulig dette ble litt rotete, det beklager jeg i så fall.

Håper det går bra med alle dere fantastiske jentene der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymAkkuratNå

Du kan chatte med meg på msn....hva er adressa di da?

Tusen takk, D*lilith. Du er så fantastisk snill! Hvordan får jeg gitt den til deg uten at at jeg trenger å legge den ut her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Tusen takk, D*lilith. Du er så fantastisk snill! Hvordan får jeg gitt den til deg uten at at jeg trenger å legge den ut her?

Bare hyggelig ; )

Det blir jo litt vanskelig å få gitt den uten å legge den ut her tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Bare hyggelig ; )

Det blir jo litt vanskelig å få gitt den uten å legge den ut her tenker jeg.

Hvis en av dere har en anonym e-mail så skulle det vel gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Bare hyggelig ; )

Det blir jo litt vanskelig å få gitt den uten å legge den ut her tenker jeg.

Legg ut en hotmailadresse. så kan dere ta det fra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymAkkuratNå

Tusen takk, D*lilith. Du er så fantastisk snill! Hvordan får jeg gitt den til deg uten at at jeg trenger å legge den ut her?

Det er ikke sånn PM opplegg her? Min e-postadresse er ikke særlig anonym, det er den samme som jeg bruker som nick på min msn, så den tør jeg ikke legge ut. men jeg kan prøve å lage meg en ny hotmailkonto, så sier jeg fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det er ikke sånn PM opplegg her? Min e-postadresse er ikke særlig anonym, det er den samme som jeg bruker som nick på min msn, så den tør jeg ikke legge ut. men jeg kan prøve å lage meg en ny hotmailkonto, så sier jeg fra:)

Du kan jo bare legge meg til da.....jeg driter i det..om folk vet at det er meg ; )

Alle som vil kan legge meg til,kjekt med msn venner....

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...