Gå til innhold

N,H,D,forstår ikke.?


Gjest mbo
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest mbo

Jeg forstår ikke hva som skjer med meg lenger og trenger et råd.

Hadde etter at jeg slutta med aurorix ,p,g,a en grusom følelse av meningsløshet som plutselig kom en uke hvor jeg bare gråt og sov hele tiden.

Hadde så en stund hvor jeg hadde det bedre enn på mange år,var så glad.

Bruker nå litt valium etter behov men ikke noe overforbruk,

det som nå skjer er at jeg noen dager har hatt problemer hver ettermiddag,morgen og formiddag går greit men så ramler jeg ned og bare gråter og alt blir meningløst,

Det ender som regel med at jeg må gå å legge meg i 7 tiden om kvelden for å komme bort fra alt.

Dette skjer ofte etter at jeg har sovet litt på dagen ,

jeg er veldig tidlig oppe om morgenen og blir trøtt etter middag.

skulle bare ønske jeg forsto dette og visste hvordan jeg skal takle det.

Hadde vært så takknemlig for et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Kjære deg!

Håper du får svar, mbo. Trist at du ikke har det noe godt.

Har ikke noe godt råd å gi. Skulle ønske jeg hadde det.

Kanskje en annen medisin kunne hjulpet, men man blir jo helt utkjørt av å skulle prøve alle disse medisinene hele tiden da også. Opptrapping og seponering til en blir helt utslitt.

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...