Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


Gjest sarapauline

Anbefalte innlegg

Gjest sarapauline

hei. jeg er ei 24 år gammel jente. I et års tid har jeg å de rundt meg merket at det må være noe i veien med meg. Jeg har altid hvert relativt stabil med opp og ned turer som alle andre. I det siste året har det hvert slik at jeg aldri egentli er glad. Jeg har ikke noe å være missfonøyd over, men hele meg er fylt med bekymringer og en tung maktesløs følelese. Kjæresten min har spesielt fått gjenomgå da jeg pluttselig er blitt sjalu og svært misteksom, selv om jeg vet at jeg egentlig kan stole på ham. Har hatt noen slaks raseri/fortvilelses anfall til han og kan ikke riktig holde styr på meg selv. Det er riktig ubehageli og jeg lurer på om jeg kan gjøre noe ved dette? Har tengt på psykolog, men det føles ikke riktig, siden dette nok ikke er alvorlig nok. Kjæresten min støtter meg, men sier at jeg må gjøre noe med det. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med Jente 31 om at du burde prate med fastlegen din om dette. Du kan evt. ta med deg en utskrift av det du skrev her og vise ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...