Gå til innhold

Sjelefred


Gjest I have peace

Anbefalte innlegg

Gjest I have peace

Jeg sitter her i natten og filosoferer. Tenker på alle traumer, all lidelse jeg har hatt. Årevis i selvforakt, selvdestruktivitet og balansert mellom liv og død alt for mange ganger.

Men hva kjenner jeg på her jeg sitter nå? Jo, sjelefred. Jeg kjenner kampen er over, selvrespekten og den bra selvfølelsen er der nå. Jeg vet jeg vil leve, jeg vet jeg er verdifull og verdt å elske.

Og det vonde som var? Det er historie. Jeg har skrevet ferdig kapittelet som handlet om sykdom og smerte. Nå er jeg godt i gang med neste kapittel. Nå handler det ikke lenger om å overleve, men å leve.

Ja... Jeg kjenner det som en god, rolig følelse. Jeg har sjelefred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Å, det høres herlig ut. Det er deg vel unt. lykke til i ditt nye liv! :-) Og takk for at du skrev dette. Det styrker håpet til oss andre også (iallefall meg). Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på veien videre! Det er godt å finne sjelefred og holde seg på den smale sti -ikke la seg rive med av alt som forstyrrer og forvirrer. Lytt til deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...