Gå til innhold

FU Fantasier


Gjest hhkju

Anbefalte innlegg

Gjest hhkju

Hvor greit er det at ektemannen har fantasier om venninna di?

motsatt:

Hvor greit er det at kvinna spinner på fantasier om ektemannens venn?

Er dette: Vanlig eller ikke vanlig?

Hvordan ville du ha reagert om du fikk vite?

Mannen min er en lukket person og jeg er en åpen person...Dvs jeg forteller alt og han har slike hemmeligheter for seg selv...

Er det greit om personen ikke forteller noe?

Er det greiere om personen er åpen om det?

Ærlighet eller hemmelighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantasier er ikke noe man -må- dele. Det er høyst personlig og totalt opp til en selv. En fantasi om en nær venn av partneren er nok uansett best å hold munn om, da det er ingen logisk grunn til å dele slikt og det mest sannsynlig vil ha negative konsekvenser i forhold til sårede følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Glimtipper - fantasier er ikke noe man må dele med partneren sin og skal man absolutt gjøre det så velger man definitivt sine ord med omhu! Etter min oppfatning er det slett ikke nødvendig å fortelle at man har seksuelle fantasier om partneres venner....

Vi har ikke delt seksuelle fantasier med hverandre og jeg føler ikke noe behov for å gjøre det heller, mine er ikke av den typen man kan gjøre til virkelighet uansett. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havelar

Å fantasere om nære venner er greit, men det er IKKE greit at ektefellen får vite om det! Slike fantasier bør ikke deles. Men det er ingen regler i fantasien. Jeg tror man bør være forsiktig med å dele spesifikke fantasier, kun de som er gjennomførbare og inkluderer partneren, de fantasiene er det morsomt å fortelle om ( og prøve?) Men dette er da sunn fornuft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke så veldig uvanlig å fantasere om sin partners venner. Hvorvidt man skal fortelle det eller ikke kommer nok an på hvordan forholdet er.

Jeg hadde nok taklet det at mannen min fantaserte om mine venner, og jeg tror nok at mannen min hadde taklet det om jeg fantaserte om hans også.

Om fantasiene skulle gå over i forelskelse blir det jo anderledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lovika

Jeg må vel si jeg synes det er noe sært om man fantaserer om spesifikke personer, og særlig kjente personer, det er vel neppe vanlig? Eller er folk så misfornøyd med det de har, og så siklende på sine venner?

Når jeg fantaserer så er det ikke om noen som helst, bare en kropp kanskje, ikke noen ansikter eller navn, det er jo fantasi, og ikke virkelighet, så hvorfor blande inn virkelige personer?

Jeg ville ikke synes det var kult å høre at han fantaserte om noen navngitte personer i det hele tatt, det vitner om at det er noe galt i forholdet, eller at personen er litt vel sexfiksert. Uansett, sexulle fantasier deler man vel sjelden med partner, det er noe man har for seg selv, i fantasien, og som ikke har noe med den virkelige verden eller virkelige personer å gjøre. Det kan sikkert være sårende å høre, og jeg hadde nok blitt mer en sur og turned off om han betrodde meg at han pleide å runke til fantsier om venninna mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Jeg ønsker ikke å vite om min kjære fantaserer om mine venner. Og jeg hadde aldri fortalt om mine tilsvarende. Men jeg er som deg. Fantaserer som regel om en kropp uten ansikt. Etter min erfaring er det mer vanlig blandt menn å fantasere om bestemte personer.

Jeg elsker å fortelle om og høre en annens seksuelle fantasier. For meg krydrer dette sexlivet. Fantasiene som deles handler aldri om bestemte personer, mer om steder, settinger, maktbalanse etc. Jeg har vært sammen med personer som "ikke har fantasier" (dvs de vil ikke dele) og det er svært frustrerende! Om man får høre en persons fantasi lærer man mer om partneren og kan lettere finne måter å tenne og tilfredsstille ham/henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn er det her

Jeg har aldri helt skjønt dette med at folk fantaserer om spesifikke andre når de har sex med sin kjære, eller når de onanerer for den saks skyld.

Jeg tenker kun på partneren min når jeg har sex med ham, eller tenker svært lite, føler heller mer.

Når jeg onanerer så tenker jeg gjerne på hva partneren min gjør med meg, hva vi gjør osv.

Kan faktisk aldri minnes å ha hatt andre med i slike stunder så lenge jeg har partner.

Takk og lov får jeg vel nesten si så føler min partner akkurat det samme, vi snakker åpent om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hhkju

Jeg har aldri helt skjønt dette med at folk fantaserer om spesifikke andre når de har sex med sin kjære, eller når de onanerer for den saks skyld.

Jeg tenker kun på partneren min når jeg har sex med ham, eller tenker svært lite, føler heller mer.

Når jeg onanerer så tenker jeg gjerne på hva partneren min gjør med meg, hva vi gjør osv.

Kan faktisk aldri minnes å ha hatt andre med i slike stunder så lenge jeg har partner.

Takk og lov får jeg vel nesten si så føler min partner akkurat det samme, vi snakker åpent om slikt.

Det er ikke under sex disse fantasiene hans har foregått. Hun har kommet i utfordrende klær og er en "innpåsliten" type. Han fortalte at hun en gang kom rett inn i huset for å gi ham noen penger for en jobb han hadde gjort.

Det går rett og slett ut på at han har blitt "tent"/betatt av kvinner i nær omgangskrets, uten å fortelle noe til meg. Og så spinner han videre på det som har skjedd i det virkelige liv.

Selv har jeg vært åpen når jeg har oppdaget noen som har gitt meg hjertebank.

Har hatt forventinger om at han skal være like åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...