Gå til innhold

Jeg blør...


DarkPink

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Hehe, ja, jeg har ventet sånn på at du skulle komme innom så du kunne få vite det =) Hvorfor henger du ikke her nå når det har blit ok igjen?

Jeg er visst bare 7 uker på vei. Trodde jeg var 10, så hele verden vet det allerede, men. Da har jeg altså minst fem uker igjen med spy, spy, spy =s

Rart med det, man blir fort avvent fra et forum når man finner noe som er bedre. Jeg savner flere av dere som holder til på dol, men det er så utrolig godt å være på forum der alle bare har faste nick, og jeg ikke trenger å grue meg for å åpne "svar til meg".

Du har sikkert ikke sett det, men jeg etterlyste deg på Meldinger før Lillemus tipset meg om du var på Graviditet.

Utrolig koselig å høre at du er gravid (krysser fingrene for at det går bra.) Du har ikke fortalt det, men jeg regner med at det er drømmemannen som er faren?

Det er ille å være kvalm, men det går over. Hvordan blir det nå med studiene dine? Må du ta pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart med det, man blir fort avvent fra et forum når man finner noe som er bedre. Jeg savner flere av dere som holder til på dol, men det er så utrolig godt å være på forum der alle bare har faste nick, og jeg ikke trenger å grue meg for å åpne "svar til meg".

Du har sikkert ikke sett det, men jeg etterlyste deg på Meldinger før Lillemus tipset meg om du var på Graviditet.

Utrolig koselig å høre at du er gravid (krysser fingrene for at det går bra.) Du har ikke fortalt det, men jeg regner med at det er drømmemannen som er faren?

Det er ille å være kvalm, men det går over. Hvordan blir det nå med studiene dine? Må du ta pause?

Det er drømmemannen som er pappaen, vettu =) Det spurte en bekymret lillebror om også her om dagen. "Tenk om det er en gammel baby da, som kom da du var kjæreste med xxx?" Men heldigvis er det det beste pappaemnet jeg har møtt som har bidratt.. ;)

Jeg har termin i slutten av januar, så jeg greier forhåpentligvis et semester til, og så må jeg se an helsa og babyen, om jeg tar et halvt år eller et års pause, eller om jeg tar noen eksamener mindre det første året og henger med på lasset.

Så koselig at du etterlyste meg! Jeg har meldt meg inn i avkroken, men jeg har ikke gått inn og lest og sett meg rundt enda. Liker meg så godt her... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er drømmemannen som er pappaen, vettu =) Det spurte en bekymret lillebror om også her om dagen. "Tenk om det er en gammel baby da, som kom da du var kjæreste med xxx?" Men heldigvis er det det beste pappaemnet jeg har møtt som har bidratt.. ;)

Jeg har termin i slutten av januar, så jeg greier forhåpentligvis et semester til, og så må jeg se an helsa og babyen, om jeg tar et halvt år eller et års pause, eller om jeg tar noen eksamener mindre det første året og henger med på lasset.

Så koselig at du etterlyste meg! Jeg har meldt meg inn i avkroken, men jeg har ikke gått inn og lest og sett meg rundt enda. Liker meg så godt her... =)

Jeg har pause fra Avkroken om dagen, så det har ingen bråhast for meg at du kommer inn der...

Godt at du har snappet verdens beste pappaemne for babyen din ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...