Gå til innhold

Hvorfor er det slik egentlig?


Gjest for jeg trenger andres synspunkter!

Anbefalte innlegg

Gjest for jeg trenger andres synspunkter!

Jeg har alltid tenkt at de som går å sjekker sine partnere på ulike nettsamfunn under falske navn har problemer med seg selv- men nå gjorde jeg akuratt det samme!

Grunnen er enkel. Jeg er usikker på forholdet jeg er i, det er en smule komplisert og kan ikke si for mye her da jeg blir lett gjenkjent.

Men til saken. Jeg laga meg en falsk profil på Blink der jeg trodde typen min var- og det var han! Han står oppført som single og sist innloggning var i går.........

Hadde dere reagert på det?? Vi er begge innpå facebook og der var han også single helt til jeg endra status, da blir jo hans status automatisk forandra.....

Jeg er bare i så tvil om dette forholdet- føler liksom noe skurrer...

Og nei, før noen spør så er jeg ikke 14år hehe- er 25....

Håper noen vil svare meg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg funnet min kjære på et slikt nettsted og han utga seg for å være singel så hadde jeg konfrontert ham med det. Selvfølgelig. Mulig jeg hadde spurt på en høflig måte om han ikke hadde oppdatert profilen sin på lenge eller noe slikt for ikke å være bitch med en gang. Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for jeg trenger andres synspunkter!

Hadde jeg funnet min kjære på et slikt nettsted og han utga seg for å være singel så hadde jeg konfrontert ham med det. Selvfølgelig. Mulig jeg hadde spurt på en høflig måte om han ikke hadde oppdatert profilen sin på lenge eller noe slikt for ikke å være bitch med en gang. Kanskje.

Jo, jeg bør vel gjøre det... Men skal prøve å ikke være bitch ja, kan jo for all del vær at han ikke har tenkt så langt- vi damer er jo ulike mannfolka :)

Så ikke ut som om det var så mye aktivitet heller- siste GB innlegg var i april.

Men som sagt så er vårt forhold litt spesiellt, så jeg må vel bare prøve å slappe av litt, mulig finne noen å snakke med om det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hadde reagert

Jeg hadde reagert veldig på dette og spurt hvorfor han utgir seg for å være singel. Han viser jo at han er ledig på sjekkemarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...