Gå til innhold

Jeg blir provosert! Er ikke vi verd noe?


Gjest -anonymt nick-

Anbefalte innlegg

Gjest -anonymt nick-

Et innlegg fra Åpent forum:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3628527

Denne reagerer jeg på:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3628210

Særlig dette:

"Til og med gærningene har sluppet ut fra psyforum og poster her!

Hvem har gitt dem lov til dette? Den døra har vært spikra igjen i flere år!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnaMolina

Utrolig teit:-) Sier mer om han. Jeg har aldri tenkt at psykatriforumet eller andre forum her er for bestemte grupper.

Jeg skriver masse på psykiatriforumet for det er det forumet med mest reflekterte innlegg i, syns jeg.

Dessuten har jeg trengt råd og hjelp i vansklige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jeg la også merke til den tråden. Utrolig hva folk kan få seg til å skrive. Men det sier vel mest om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

Kan ikke annet enn å konstatere at folk kan være noen "brø'høvv" som vi sier i min kant av landet. Vi gidder ikke bry oss om det, sant nei? Jeg skrev et lite svar til denne "Nick" om at h*n bare må finne på noe annet hvis det er så ille som h*n skal ha det til. Ingen tvinger noen til å surfe her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Kan ikke annet enn å konstatere at folk kan være noen "brø'høvv" som vi sier i min kant av landet. Vi gidder ikke bry oss om det, sant nei? Jeg skrev et lite svar til denne "Nick" om at h*n bare må finne på noe annet hvis det er så ille som h*n skal ha det til. Ingen tvinger noen til å surfe her!

*smiler* BRA! ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Hva har dette med verdi av mennesker å gjøre?

Det nick klager over er 2 ting:

For det første at det er liten aktivitet her inne.

For det andre at folk som burde postet på bl.a. psykiatri poster på åpent forum fordi det er mest aktivitet der. Har selv sett svært mange innlegg på åpent som ikke hører hjemme der. Dette blir nok gjort fordi aktiviteten på de respektive fora er liten.

Å kalle noen gærninger er selvsagt ikke ok. Men legger en litt godvilje til og ikke er altfor hårsår så tåler en såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Androdine

Finnes nok av uvitende og dumme folk. Gidder ikke bry meg lenger. Skal jeg det, får jeg ikke annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -anonymt nick-

Hva har dette med verdi av mennesker å gjøre?

Det nick klager over er 2 ting:

For det første at det er liten aktivitet her inne.

For det andre at folk som burde postet på bl.a. psykiatri poster på åpent forum fordi det er mest aktivitet der. Har selv sett svært mange innlegg på åpent som ikke hører hjemme der. Dette blir nok gjort fordi aktiviteten på de respektive fora er liten.

Å kalle noen gærninger er selvsagt ikke ok. Men legger en litt godvilje til og ikke er altfor hårsår så tåler en såpass.

Skjønner poenget ditt !

Ble bare så provosert over " hvem har gitt dem lov til dette" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Hva har dette med verdi av mennesker å gjøre?

Det nick klager over er 2 ting:

For det første at det er liten aktivitet her inne.

For det andre at folk som burde postet på bl.a. psykiatri poster på åpent forum fordi det er mest aktivitet der. Har selv sett svært mange innlegg på åpent som ikke hører hjemme der. Dette blir nok gjort fordi aktiviteten på de respektive fora er liten.

Å kalle noen gærninger er selvsagt ikke ok. Men legger en litt godvilje til og ikke er altfor hårsår så tåler en såpass.

Syns ikke det er rart om man reagerer jeg. At folk går litt surr i forumene skjer både her og der. Og snakke om at psykiske problemer eller problemer i livet generellt bør være bak lukkede dører er jo bare tåplig. Tåler ikke folk på det åpne forumet at det kommer noe feil? Høres merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er rart om man reagerer jeg. At folk går litt surr i forumene skjer både her og der. Og snakke om at psykiske problemer eller problemer i livet generellt bør være bak lukkede dører er jo bare tåplig. Tåler ikke folk på det åpne forumet at det kommer noe feil? Høres merkelig ut.

Men kanskje du reagerer litt for sterkt på dette? Mange mennesker ytrer meningen sin uten at man kan arrestere dem for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Men kanskje du reagerer litt for sterkt på dette? Mange mennesker ytrer meningen sin uten at man kan arrestere dem for det.

Jeg reagerer ikke så veldig sterkt jeg ønsket bare å si til trådstarter at jeg forstår hvorfor hun reagerer.

Hvor sterkt eller ikke sterkt jeg reagerer kan iallefall ikke jeg se utifra hva jeg er skrevet her.

Skjønner at folk slenger med kjeften og kanskje ikke mener så mye med det.

Jeg har en søster med down syndrom og hun blir veldig lei seg når folk sier f.eks mongo, selv om folk ikke mener så mye med det.

Å slite med noen ting kan gjøre at man fort føler seg utsatt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnnaMolina

Men kanskje du reagerer litt for sterkt på dette? Mange mennesker ytrer meningen sin uten at man kan arrestere dem for det.

Heh måtte lese om igjen hva du skrev. Selvfølgelig kan man enten arrestere eller komme med motforestillinger når folk ytrer meningen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke så veldig sterkt jeg ønsket bare å si til trådstarter at jeg forstår hvorfor hun reagerer.

Hvor sterkt eller ikke sterkt jeg reagerer kan iallefall ikke jeg se utifra hva jeg er skrevet her.

Skjønner at folk slenger med kjeften og kanskje ikke mener så mye med det.

Jeg har en søster med down syndrom og hun blir veldig lei seg når folk sier f.eks mongo, selv om folk ikke mener så mye med det.

Å slite med noen ting kan gjøre at man fort føler seg utsatt også.

Jeg skjønner godt at noen ble støtt og provosert av nicks innlegg og mener at han gikk langt over grensen for vanlig folkeskikk. Nå har jeg ingen konkrete innlegg å vise til (gidder ikke søke), men det er ikke akkurat første gangen han slenger med kjeften og det beste er bare å overse det tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke så veldig sterkt jeg ønsket bare å si til trådstarter at jeg forstår hvorfor hun reagerer.

Hvor sterkt eller ikke sterkt jeg reagerer kan iallefall ikke jeg se utifra hva jeg er skrevet her.

Skjønner at folk slenger med kjeften og kanskje ikke mener så mye med det.

Jeg har en søster med down syndrom og hun blir veldig lei seg når folk sier f.eks mongo, selv om folk ikke mener så mye med det.

Å slite med noen ting kan gjøre at man fort føler seg utsatt også.

Innlegget var ment til anonymt nick. Selvfølgelig kan man bli provosert av folk, men jeg har kanskje kommet i en alder hvor jeg ikke orker å hisse meg opp lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh måtte lese om igjen hva du skrev. Selvfølgelig kan man enten arrestere eller komme med motforestillinger når folk ytrer meningen sin!

Selvfølgelig kan man det. Mange gjør det, men enda flere holder kjeft fordi det ofte kan være det beste både for en selv og andre. Hvis man skulle hisse seg opp hver gang en umoden person sier eller gjør noe dumt, må det jo bli ganske ofte og da må man spørre seg selv om det er så lurt at man selv blir sliten av andre. Personlig hisser jeg meg ikke opp over dumme folk. Det har jeg funnet ut er best, men andre får gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at noen ble støtt og provosert av nicks innlegg og mener at han gikk langt over grensen for vanlig folkeskikk. Nå har jeg ingen konkrete innlegg å vise til (gidder ikke søke), men det er ikke akkurat første gangen han slenger med kjeften og det beste er bare å overse det tror nå jeg.

Enig. Det er slitsomt å ha med vanskelige mennesker å gjøre. Man kan jo ikke akkurat oppdra dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Selvfølgelig kan man det. Mange gjør det, men enda flere holder kjeft fordi det ofte kan være det beste både for en selv og andre. Hvis man skulle hisse seg opp hver gang en umoden person sier eller gjør noe dumt, må det jo bli ganske ofte og da må man spørre seg selv om det er så lurt at man selv blir sliten av andre. Personlig hisser jeg meg ikke opp over dumme folk. Det har jeg funnet ut er best, men andre får gjøre som de vil.

Jeg syns at det å passe på grensene sine er ganske viktig jeg. Men dette ble jo en lang diskusjon over en gangske liten sak. Da vil det selvsagt bli fryktelig slitsomt å si ifra. Jeg er ikke en person som hisser meg opp veldig lett. Tror jeg regnes som rimelig romslig. Men å unngå å si ifra i alle livets fasetter syns jeg slettes ikke er en lur ting;-) Jeg tror jeg vil sette pris på å få vite om jeg tråkker over andres grenser. Uten at noen sier ifra til meg kan jeg jo ikke gjøre en forandring. Men det er ikke sikkert vi er så fryktelig uenig heller. Helt enig i at noen ganger bør man bare overse dumme kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har nick skrevet innlegg her i årevis og kan være provoserende og jeg tror nok ikke han mente det så bokstavelig. Han er vel skuffet over at dol har forandret seg og prøver å provosere fram noen reale tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...