Gjest Nyutdannet lærer Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hva teller som ansinitet når man skal begynne å jobbe som lærer i grunnskolen? Hva er relevant praksis? Håper noen kan svare meg. Takker på forhånd for eventuell hjelp! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften. Hilsen 0 Siter
Gjest ikke helt sikker Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Arbeid som miljøterapeut f.eks.? 0 Siter
Gjest Nyutdannet lærer Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften. Hilsen Håp er bra. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften. Hilsen Hehe, jeg stusset også litt over den :-). 0 Siter
Gjest suddeldaddel Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften. Hilsen En fullstendig setning må ha både subjekt og verbal. Verbalet skal alltid stå som andre ledd i en helsetning. For at din setning skal være korrekt må du begynne med "Jeg håper at..". Plasseringen av ordet ikke er også en smulie upresis. Det er en forskjell på å si at du "ikke håper noe" og "håper noe ikke", selv om den i dagligtalen oftest blir neglisjert. En ateist vil si at han tror det ikke finnes noen gud mens en agnostiker gjerne kan si at han ikke tror det finnes noen gud. Ser du forskjellen? Jeg håper du ikke er norkslærer selv. Ha ei fin helg:-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 En fullstendig setning må ha både subjekt og verbal. Verbalet skal alltid stå som andre ledd i en helsetning. For at din setning skal være korrekt må du begynne med "Jeg håper at..". Plasseringen av ordet ikke er også en smulie upresis. Det er en forskjell på å si at du "ikke håper noe" og "håper noe ikke", selv om den i dagligtalen oftest blir neglisjert. En ateist vil si at han tror det ikke finnes noen gud mens en agnostiker gjerne kan si at han ikke tror det finnes noen gud. Ser du forskjellen? Jeg håper du ikke er norkslærer selv. Ha ei fin helg:-) Hva betyr "smulie"? 0 Siter
Gjest suddeldaddel Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hva betyr "smulie"? Det betyr at u, i og l står for nærme hverandre på tastaturet som jeg besudler med mine feite ekle fingre. Hva trodde du? Jeg bare tuller. Når du henger deg opp i andres skrivefeil, bør du ha kontroll selv. Nå, altså, jeg mener selvsagt at det var det DU gjorde mens jeg bare kødda litt med deg. Spiller du mandolin? Fantastisk gøyalt instrument:-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Det betyr at u, i og l står for nærme hverandre på tastaturet som jeg besudler med mine feite ekle fingre. Hva trodde du? Jeg bare tuller. Når du henger deg opp i andres skrivefeil, bør du ha kontroll selv. Nå, altså, jeg mener selvsagt at det var det DU gjorde mens jeg bare kødda litt med deg. Spiller du mandolin? Fantastisk gøyalt instrument:-) Jeg er invandrer land og har lært meg norsk sammen med barna da de gikk på skolen. Jeg spiller ikke noe instrument, for jeg er umusikalsk til det, navnet kom bare, for alle andre aktuelle navn var oppbrukt, og dengang var det ingen andre som brukte nick, som lignet. Liker ufullstendige setninger, det vitner om et travelt og aktivt liv. Hilsen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften. Hilsen LOL, fy så slem du er! ;-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 LOL, fy så slem du er! ;-) Til og med jeg, kunne se at det var skrivefeil, og jeg er ikke norsk engang, og har aldri lært noske i skolen. Hilsen 0 Siter
baby-san Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Til og med jeg, kunne se at det var skrivefeil, og jeg er ikke norsk engang, og har aldri lært noske i skolen. Hilsen Da ser du nok heller ikke DINE skrivefeil i svarene, tenker jeg. Har du aldri hørt om tastefeil ? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Da ser du nok heller ikke DINE skrivefeil i svarene, tenker jeg. Har du aldri hørt om tastefeil ? Når man skriver ansinitet så er det ikke tastefeil. Ikek er et eksempel på tastefeil, eller di i stedet for du. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Da ser du nok heller ikke DINE skrivefeil i svarene, tenker jeg. Har du aldri hørt om tastefeil ? Det er forskjell på tastefeil og skrivefeil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.