Gå til innhold

ansinitet


Gjest Nyutdannet lærer

Anbefalte innlegg

Gjest Nyutdannet lærer

Hva teller som ansinitet når man skal begynne å jobbe som lærer i grunnskolen? Hva er relevant praksis?

Håper noen kan svare meg. Takker på forhånd for eventuell hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nyutdannet lærer

Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften.

Hilsen

Håp er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften.

Hilsen

Hehe, jeg stusset også litt over den :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suddeldaddel

Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften.

Hilsen

En fullstendig setning må ha både subjekt og verbal. Verbalet skal alltid stå som andre ledd i en helsetning. For at din setning skal være korrekt må du begynne med "Jeg håper at..". Plasseringen av ordet ikke er også en smulie upresis. Det er en forskjell på å si at du "ikke håper noe" og "håper noe ikke", selv om den i dagligtalen oftest blir neglisjert. En ateist vil si at han tror det ikke finnes noen gud mens en agnostiker gjerne kan si at han ikke tror det finnes noen gud. Ser du forskjellen? Jeg håper du ikke er norkslærer selv. Ha ei fin helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

En fullstendig setning må ha både subjekt og verbal. Verbalet skal alltid stå som andre ledd i en helsetning. For at din setning skal være korrekt må du begynne med "Jeg håper at..". Plasseringen av ordet ikke er også en smulie upresis. Det er en forskjell på å si at du "ikke håper noe" og "håper noe ikke", selv om den i dagligtalen oftest blir neglisjert. En ateist vil si at han tror det ikke finnes noen gud mens en agnostiker gjerne kan si at han ikke tror det finnes noen gud. Ser du forskjellen? Jeg håper du ikke er norkslærer selv. Ha ei fin helg:-)

Hva betyr "smulie"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suddeldaddel

Hva betyr "smulie"?

Det betyr at u, i og l står for nærme hverandre på tastaturet som jeg besudler med mine feite ekle fingre. Hva trodde du? Jeg bare tuller. Når du henger deg opp i andres skrivefeil, bør du ha kontroll selv. Nå, altså, jeg mener selvsagt at det var det DU gjorde mens jeg bare kødda litt med deg. Spiller du mandolin? Fantastisk gøyalt instrument:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Det betyr at u, i og l står for nærme hverandre på tastaturet som jeg besudler med mine feite ekle fingre. Hva trodde du? Jeg bare tuller. Når du henger deg opp i andres skrivefeil, bør du ha kontroll selv. Nå, altså, jeg mener selvsagt at det var det DU gjorde mens jeg bare kødda litt med deg. Spiller du mandolin? Fantastisk gøyalt instrument:-)

Jeg er invandrer land og har lært meg norsk sammen med barna da de gikk på skolen.

Jeg spiller ikke noe instrument, for jeg er umusikalsk til det, navnet kom bare, for alle andre aktuelle navn var oppbrukt, og dengang var det ingen andre som brukte nick, som lignet.

Liker ufullstendige setninger, det vitner om et travelt og aktivt liv.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Håper ikke at du skal undervise i norsk, for det var to skrivefeil i overskriften.

Hilsen

LOL, fy så slem du er! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

LOL, fy så slem du er! ;-)

Til og med jeg, kunne se at det var skrivefeil, og jeg er ikke norsk engang, og har aldri lært noske i skolen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg, kunne se at det var skrivefeil, og jeg er ikke norsk engang, og har aldri lært noske i skolen.

Hilsen

Da ser du nok heller ikke DINE skrivefeil i svarene, tenker jeg. Har du aldri hørt om tastefeil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Da ser du nok heller ikke DINE skrivefeil i svarene, tenker jeg. Har du aldri hørt om tastefeil ?

Når man skriver ansinitet så er det ikke tastefeil. Ikek er et eksempel på tastefeil, eller di i stedet for du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Da ser du nok heller ikke DINE skrivefeil i svarene, tenker jeg. Har du aldri hørt om tastefeil ?

Det er forskjell på tastefeil og skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...