Gjest ikke nå nei 0 0 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har du opplevd noe flaut i ungdomstida med foreldrene dine? Min far kom en gang noe beruset til skolen for å ta skolebussen hjem med oss. Noen elever så sitt snitt til å terge på han, og de klarte å hisse han opp!! Fyttikatta så pinlig det var! Her er et annet eksempel: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=141191 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Herlighet!!! Jeg har heldigvis vært forskånet for slike pinlige episoder. Det mest pinlige var vel å i det hele tatt ha foreldre når jeg var 12-13 år gammel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink 5 435 0 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det der var da mer sykt enn pinlig... Men å ta foreldrene mine på fersken, og at de presterte å fnise over å bli ferska, det kommer temmlig høyt på pinlige opplevelser hos meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Faren min likte godt å gjøre oss ille berørte når vi var ungdommer. Det pinligste var vel når han stilte opp som frivillig discjockey på discoen og presterte å leve seg hel inn i musikken (luftgitar og dansing på høyt nivå). Kompisene våre syntes vi hadde en råkul pappa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja 7 382 0 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg kommer på bare en pinlig fhistorie i farten. Vi var bursdag hos en jente på min alder. Da hun skulle takke min far for gaven, var han så opptatt med å snakke med noen av de voksne, at han la ikke merke til at hun forsøkte å få kontakt med ham (pappa var ganske distré). Noen ganger holdt fedre av mine venner tale på bedehuset eller i andre lokale. Jeg husker jeg tenkte at hadde mine foreldrre snakket foran en forsamling, hadde jeg blitt fryktelig flau. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaut ja 0 0 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg kommer på bare en pinlig fhistorie i farten. Vi var bursdag hos en jente på min alder. Da hun skulle takke min far for gaven, var han så opptatt med å snakke med noen av de voksne, at han la ikke merke til at hun forsøkte å få kontakt med ham (pappa var ganske distré). Noen ganger holdt fedre av mine venner tale på bedehuset eller i andre lokale. Jeg husker jeg tenkte at hadde mine foreldrre snakket foran en forsamling, hadde jeg blitt fryktelig flau. Min far var prest og hadde seksualopplysning/seksualetikk på konfirmantleir. Så jeg tror jeg topper øverst på listen over flaue episoder med foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.