Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 De finnes! Du trenger ikke tro på dem, men det er jo mange som kaller seg det. Jeg kan anbefale deg Castaneda .Reisen til xtlan. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 De finnes! Du trenger ikke tro på dem, men det er jo mange som kaller seg det. Jeg kan anbefale deg Castaneda .Reisen til xtlan. Ja er jo sant det da.. 0 Siter
Piraye Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ellers hadde vel ikke ordet eksistert, evt hatt en annen betydning. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ellers hadde vel ikke ordet eksistert, evt hatt en annen betydning. Jepp.. 0 Siter
Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ja er jo sant det da.. Har du lest Carlos Castaneda noen gang? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Har du lest Carlos Castaneda noen gang? Nei det har jeg ikke men kan tenke meg å gjøre det : ) 0 Siter
nanny911 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Har du lest Carlos Castaneda noen gang? Hvorfor er det ok å tro på det første, men ikke det andre? ;-) 0 Siter
Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Nei det har jeg ikke men kan tenke meg å gjøre det : ) Dette handler ikke om en sjaman men om en indiansk trollmann som het don juan. Veldig spesiell lesning.-) 0 Siter
Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hvorfor er det ok å tro på det første, men ikke det andre? ;-) Vet ikke;-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Dette handler ikke om en sjaman men om en indiansk trollmann som het don juan. Veldig spesiell lesning.-) Har skrevet det opp nå og skal lese dn boken : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Hvorfor er det ok å tro på det første, men ikke det andre? ;-) Tror du ikke på julenissen???? Haha.... 0 Siter
nanny911 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Vet ikke;-) Fillærn.. Jeg hadde håpet å få greie på dette ;-) 0 Siter
Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Fillærn.. Jeg hadde håpet å få greie på dette ;-) ..ler. Jeg er bare åpen for ting jeg. Jeg er ikke noen new ager. Men jeg tror faktisk at ofte så er denne motsetningen mellom de "rasjonelle og vitenskaplige" og de med "flagrende gevanter" egentlig ikke nødvendigvis så stor. Man bare velger forskjellig språk fra forskjellig ståsted. 0 Siter
nanny911 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 ..ler. Jeg er bare åpen for ting jeg. Jeg er ikke noen new ager. Men jeg tror faktisk at ofte så er denne motsetningen mellom de "rasjonelle og vitenskaplige" og de med "flagrende gevanter" egentlig ikke nødvendigvis så stor. Man bare velger forskjellig språk fra forskjellig ståsted. Er bare at jeg har 3 venninner i alderen 25-55 som er helt inne i de greiene, healing osv. (De er mye sjukere enn noen annen jeg kjenner!!) Jeg har gått fra åpen og nysgjerrig til direkte iskald, hehe 0 Siter
Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Er bare at jeg har 3 venninner i alderen 25-55 som er helt inne i de greiene, healing osv. (De er mye sjukere enn noen annen jeg kjenner!!) Jeg har gått fra åpen og nysgjerrig til direkte iskald, hehe joa.....mora mi er sprø på den måten jeg tror du beskriver der. Og for å komme med et groteskt eksempel: Hun lurte på om det kunne ha med forrige liv å gjøre at datteren min sliter om dagen....dette sier hun to dager etter et selvmordsforsøk jeg vet du vet om. Jeg blir helt kald når folk er så avspalta og fjerne at man sier sånt i en sånn situasjon. Jeg svarte at vel i så fall er det jo ikke mye vi får gjort her og nå om det skulle være slik! Så jeg kjenner til hvor sprøtt sånt kan bli også! Best å ha begge beina på jorda da syns jeg. 0 Siter
nanny911 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 joa.....mora mi er sprø på den måten jeg tror du beskriver der. Og for å komme med et groteskt eksempel: Hun lurte på om det kunne ha med forrige liv å gjøre at datteren min sliter om dagen....dette sier hun to dager etter et selvmordsforsøk jeg vet du vet om. Jeg blir helt kald når folk er så avspalta og fjerne at man sier sånt i en sånn situasjon. Jeg svarte at vel i så fall er det jo ikke mye vi får gjort her og nå om det skulle være slik! Så jeg kjenner til hvor sprøtt sånt kan bli også! Best å ha begge beina på jorda da syns jeg. Stønn! Jeg hadde blii så sint at jeg ville trua kjerringa med at neste liv starter strax om hun ikke skjerper seg ;-) Hvordan går det med datteren din? 0 Siter
Gjest AnnaMolina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Stønn! Jeg hadde blii så sint at jeg ville trua kjerringa med at neste liv starter strax om hun ikke skjerper seg ;-) Hvordan går det med datteren din? Nå virker hun veldig fin. Rolig og liksom helt normal igjen. Jeg vet at dette ikke nødvendigvis er helt riktig. Jeg ble jo også veldig overrasket over at hun puttet i seg alle disse pillene. Så jeg kan ikke slappe helt av. Men hun har veldig god oppfølging. Hun har jo faktisk 5 stykker som jobber for henne nå pluss meg:-) Så jeg tror vi på en måte er heldige med at det sprekker nå mens hun ennå er så ung. Det er vanskligere når man er blitt voksen og kanskje ikke har noen rundt seg til å støtte en opp. Så jeg er optimistisk nå:-) Takk for at du spurte. 0 Siter
nanny911 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Nå virker hun veldig fin. Rolig og liksom helt normal igjen. Jeg vet at dette ikke nødvendigvis er helt riktig. Jeg ble jo også veldig overrasket over at hun puttet i seg alle disse pillene. Så jeg kan ikke slappe helt av. Men hun har veldig god oppfølging. Hun har jo faktisk 5 stykker som jobber for henne nå pluss meg:-) Så jeg tror vi på en måte er heldige med at det sprekker nå mens hun ennå er så ung. Det er vanskligere når man er blitt voksen og kanskje ikke har noen rundt seg til å støtte en opp. Så jeg er optimistisk nå:-) Takk for at du spurte. Så fint :-) Håper det fortsetter slik! 0 Siter
nanny911 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Tror du ikke på julenissen???? Haha.... Jo, det er nettopp det jeg gjør, men føler folk ikke aksepterer det! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.