Gå til innhold

Dark Pink


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg har lurt på hvordan det går med deg, derfor tar jeg nå en sjelden sveip innom dol.

Har du det bra? Og er du fortsatt sammen med drømmemannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Du har vært borte alt for lenge ass... ;o) Du må lete litt inne på forum for graviditet tenker jeg. :o)

Graviditet????

Så spennende! *Iler av gårde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

;-)

Er du her fortsatt morsan? Det var noen inne på Avkroken og etterlyste deg (for noen uker siden) fordi hun ikke fant deg på dol. Jeg husker dessverre ikke hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her fortsatt morsan? Det var noen inne på Avkroken og etterlyste deg (for noen uker siden) fordi hun ikke fant deg på dol. Jeg husker dessverre ikke hvem det var.

Ja, jeg her her fortsatt:-) men var her ikke så mye store deler av forroge måned pga svært mye som skjedde akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg her her fortsatt:-) men var her ikke så mye store deler av forroge måned pga svært mye som skjedde akkurat da.

Det forklarer saken. Får håpe vedkommende har funnet deg nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hihi ;)

Ja, det var en kjempenyhet som virkelig overrasket meg. Men jeg ble veldig glad over å høre det.

Jeg SA jo at det ordner seg for snille piker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en kjempenyhet som virkelig overrasket meg. Men jeg ble veldig glad over å høre det.

Jeg SA jo at det ordner seg for snille piker ;-)

Kloke Ulvinnen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...