Gå til innhold

Hei...


Gjest erm...

Anbefalte innlegg

Gjest erm...

Hei... jeg er en jente på 19 år og lurte på når en skal gå til gynekolog. Jeg har aldri vert med en gynekolog før for d meste fordi jeg er veldi ukomfortabel med tanken om det. Jeg har liksom litt slim nedentil og d irriterer meg... Av og til er det gjenomsiktig, hvitt og av og til er det litt gult. Av og til er det litt klumpete og en gang var d ganske tykt sånn som en liten litt intørket klump av en lim bit ser ut. Hehe, det er litt vanskeli å forklare, men jeg tør ikke snakke med moren min om det og tør heller ikke å gå til lege eller gynekolog om det for jeg er så flau og pysete og redd det skal lukte rart for gynekologen. Hva syns du jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du har svie, kløe eller det lukter vondt så høres du helt normal ut synes jeg. :o)

Det er normalt å ha ulik utflod i løpet av en syklus (fra mensens første dag til neste mens første dag). Det tykkeste slimet har man når man har eggløsning, etter eggløsning har jeg ikke noe utflod stort sett, men mellom mens og eggløsning er mengden stadig tiltagende. Helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erm...

Med mindre du har svie, kløe eller det lukter vondt så høres du helt normal ut synes jeg. :o)

Det er normalt å ha ulik utflod i løpet av en syklus (fra mensens første dag til neste mens første dag). Det tykkeste slimet har man når man har eggløsning, etter eggløsning har jeg ikke noe utflod stort sett, men mellom mens og eggløsning er mengden stadig tiltagende. Helt normalt.

men jeg har det hele tiden da?

er ikke så fint når der ligger slim i trusa di.

tørr ikke la gutter gå for langt på grunn av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vileemo

men jeg har det hele tiden da?

er ikke så fint når der ligger slim i trusa di.

tørr ikke la gutter gå for langt på grunn av det heller.

Det kalles utflod. Regner med du har hørt om det når du er 19 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

men jeg har det hele tiden da?

er ikke så fint når der ligger slim i trusa di.

tørr ikke la gutter gå for langt på grunn av det heller.

Det høres veldig normalt ut, og om det plager det kan du jo godt bruke truseinnlegg, som evt. kan kastes/byttes i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...