Gjest Kanskje student? 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 over nettet? Noen som har noen oversikt over hva i tilfelle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brita sp 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 søk på google, nettstudier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 IT-studier via Høgskolen i Sør-Trøndelag i alle fall. Mulig de har andre fagområder også, men det har jeg ikke undersøkt. http://www.hist.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene 6 126 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg går heltid på BI over nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror nok det er mulig, men tviler på at jeg hadde klart det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wannabestudent 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 IT-studier via Høgskolen i Sør-Trøndelag i alle fall. Mulig de har andre fagområder også, men det har jeg ikke undersøkt. http://www.hist.no Jeg har vurdert å studere her, kan jeg få spørre hvilken utdanning du har tatt og hvordan du syns det var? Heltid/deltid? Kun via nett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg har vurdert å studere her, kan jeg få spørre hvilken utdanning du har tatt og hvordan du syns det var? Heltid/deltid? Kun via nett? Kun via nett. Webdesign og andre internettrelaterte fag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai 0 0 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg har vurdert å studere her, kan jeg få spørre hvilken utdanning du har tatt og hvordan du syns det var? Heltid/deltid? Kun via nett? Og heltid, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest limepeach 0 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg tar hele min 4-årige allmennlærerutdannelse på nett... Jeg gikk ikke under reformen at en må være til stede i klassetimene etc, så jeg har tatt de 2 første årene (delvis tilstede), flytta så hjem, og nå tar jeg engelsk på NTNU (man trenger jo heller ikke møte opp der) og sosiologi på HiNT (også fjernstudent-vennlig) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.