Gå til innhold

En defekt maskindel


Gjest Iversketteren

Anbefalte innlegg

Gjest Iversketteren

Eg startet et underholdsningsbransje, uten å avsløre den for mye.

Klarte å finne arbeidere som brant for sin hobby.

De visste at dette var et "maskineri", og at alle maskindelene måtte være i aktivitet for at dette skulle virke...

Den ene maskindelen, var nyutdannet og hadde ytterst stort talent på sitt område.

Men.... hun krevde, ville bare ha, kunne ikke gi...

Hun hadde meg rundt lillefingeren, og eg prøvde hele tiden å tilpasse etter hennes "pipe".

Søt som dagen er lang. Nydelig utseende. Og muligens vant med at folk "tilber" henne? Aner ikke..

Hvis vi satte avtaler, kunne hun komme 1-2 timer for sent, ja faktisk ikke komme i det hele tatt og la 4 andre bare stå der og vente...

For å gjøre en lang historie kort... maskineriet begynte å jobbe for fult på tirsdag denne uka. Og torsdag.... hadde alt ramlet sammen pga henne. Hun svek meg, selv om eg innfridde alle de kravene hun stilte.

Eg ringte rundt for å finne en erstatter for henne. Med flaks kom eg i kontakt med noen som har vært hennes overordnede. Vedkommende kunne ikke si mye pga taushetsplikt, men nevnte at det var store problemer med henne...

Så, det. Eg la alle eggene i en kurv. Og rett før helga knuste dem...

Skal bruke sommeren på å "slikke" mine sår, og være klar for nytt forsøk over fellesferien.

Skjønner ikke at noen har samvittighet med å drite i alle folka rundt seg. Ser kun sin egen nesetipp... og viser ingen evne til å tenke på konsekvens hva dette vil ha for andre.

Usj.. Eg burde ikke være sint.. Vet eg ikke bør møte henne nå, for eg hadde skjelt henne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...