Gjest Eremitt-Termitt 0 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei! Jeg har en slags stekepanne i aluminium som er veldig fin (flott, dyr). Men det er slike brune striper på utsiden, noe jeg tror må være fastbrent fett. Jeg ønsker å fjerne dette, men i og med at panna er ganske fin, ønsker jeg ikke bruke stoffer som kan slipe på metallet... Noen som har noen tips? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 3 181 1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Finnes et stoff på spray som du får kjøpt i butikken og som fjerner fastbrent fett på konfyrer. Det kan vel funke? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket 2 741 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Disse spraytingene som blir kjøpt for å fjerne fastbrent fett fra grillrister er veldig effektive. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bia81 7 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bakepulver er heilt utrulig til å løyse opp fastbrendte ting i panner og kasserollar. Dersom det er vanskelig å få vekk pleier eg å blande med litt zalo i tillegg. Kan være at det blir i svakastelaget dersom fettet har vore der lenge, er best å ta det med ein gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.