Gå til innhold

naboklager


Gjest ikke mitt nick

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mitt nick

Hva er det med folk som bare MÅ spille så høyt de klarer for hele nabolaget hver natt.har fått nok av kvelder og netter hvor naboen "tester ut" stereoen sin og joming i veggene.bruker aldri å klage men i går fikk jeg nok og gikk bort å sa at nå var det nok!vet det er fler rundt som har sendt inn klager pga mye bråk.men saken blir ikke tatt videre.noen folk eier ikke respekt for de rundt seg.JEG var iallefall ikke fornøyd ,trøtt og jævlig og hadde netopp kommet hjem etter å vært ute å reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsetter det så abefaler jeg deg å sende en skriftlig klage (til styret, dersom de bor i borettslag)

Har erfaring med dette selv, og det hjalp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte skriftlig klage på husbråk til styret i borettslaget, de sendte den videre til Tobb + at naboene fikk beskjed. Får de flere slike klager havner de i retten og blir med stor sjanse kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...