Gå til innhold

Forslag til hva skrive på melding


Gjest har du noe bedre?

Anbefalte innlegg

Gjest har du noe bedre?

Jeg har kjøpt en ganske så hot kostyme i forbindelse med en temafest jeg skal på. Har lyst til å vise den til kjæresten min, og skal sende melding til han nå og høre om han vil komme bort ikveld. Men har lyst til å sende en litt kul melding, dette er det jeg har klart å komme opp med:

"Hey, opptatt ikveld? Skulle gjerne hatt en gutts synspunkt på et ganske så sexy antrekk, stiller du?;)"

Jeg pleier egentlig være ganske flink til å finne på kule meldinger, men idag er jeg blank. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

opsann....du kan risikere at kjæresten ikke vil at du skal dra på den temafesten :) Er han med der??

Din melding er vel ok den da om han skal med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...