Gå til innhold

kollega/sex


Gjest blir så betatt

Anbefalte innlegg

Gjest blir så betatt

Vi er på jobbreise, og det resulterte i at jeg og ene kollegaen min var litt uheldige på en fest.. hehe

Men nå sliter jeg så jævlig.

Han later som ingenting, og jeg og.

Ingen kan vite noe, må jobbe sammen som vanlig.

Problemet er at jeg tenker på han hele forbanna tiden nå. Klarer ikke konsentrere meg. Har ikke hørt noe fra han etterpå angående det som skjedde. Aner ikke hva han synes om meg.

Jeg er 13 år yngre enn han.

Trøst meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

ja, så vidt jeg vet

Spør om dere skal ha lunch en dag da. Ikke noe " farlig" og dette behøver jo ikke "bety" noe ting heller. Men da får dere pratet litt, og du får kanksje følelse hvorvidt han trives med deg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir så betatt

Spør om dere skal ha lunch en dag da. Ikke noe " farlig" og dette behøver jo ikke "bety" noe ting heller. Men da får dere pratet litt, og du får kanksje følelse hvorvidt han trives med deg eller ikke.

Hvis jeg får han på tomannshånd, hvor teit er det å si dette:

-Jeg angrer fordi at jeg nå ikke klarer å la være å tenke på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Hvis jeg får han på tomannshånd, hvor teit er det å si dette:

-Jeg angrer fordi at jeg nå ikke klarer å la være å tenke på deg

Hva vil du med utsagnet da? Vil du ha videre kjæreste-forhold? eller vil du helst glemme?

Det utsagnet du foreslår er ikke teit. Men ordet "angre" er jo litt negativt. Så ønsker du å gi han noe positivt, så kunne du sagt at det var fint og uventet det som skjedde, og nå klarer du ikke la være tenke på han mer.

Ønsker du å være kun venner og kollegaer, så er utsagnet ditt helt ok.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blir så betatt

Hva vil du med utsagnet da? Vil du ha videre kjæreste-forhold? eller vil du helst glemme?

Det utsagnet du foreslår er ikke teit. Men ordet "angre" er jo litt negativt. Så ønsker du å gi han noe positivt, så kunne du sagt at det var fint og uventet det som skjedde, og nå klarer du ikke la være tenke på han mer.

Ønsker du å være kun venner og kollegaer, så er utsagnet ditt helt ok.

:-)

Jeg vet ikke hva jeg vil, vet bare at jeg tenker på han hele tiden nå. Har vært en smule betatt av han lenge, men ikke sånn som nå. Han er jo egentlig for gammel, og har barn og sånn.. Dessuten bor han egentlig et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg vet ikke hva jeg vil, vet bare at jeg tenker på han hele tiden nå. Har vært en smule betatt av han lenge, men ikke sånn som nå. Han er jo egentlig for gammel, og har barn og sånn.. Dessuten bor han egentlig et annet sted.

OK, så _egentlig_ er du ikke interessert. Du er bare litt betatt akkurat nå.

Det går over. Gi deg selv litt tid. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har det akkurat som deg og synes du ikke virker interessert. Det er bare en måte å finne ut av det på: spør! Inviter ham på lunsj eller lignende. Send en melding hvis du er feig (som meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...