Gå til innhold

Sang i bryllup


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Vi skal gifte oss borgelig i sommer, og jobber nå med å lage en fin seremoni. Vielsen skal foregå ute ved sjøen, og det er en gruppe med gutter (menn) som er veldig flinke til å synge. De har tilbudt seg å synge i forbindelse med vielsen.

Har du noen forslag til hva de kan synge? Har du noen favoritt sanger som du tror kunne passe i en slik setting.

Vi er ikke kristne noen av oss, så det bør helst ikke være en sang med religiøst innhold, men likevel litt høytidelig kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på en sang til - "You raise me up" av Rolf Løvland (sunget av Josh Groban). Den er jo også bare helt skjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen!

Har en til på tunga som jeg ikke husker hva heter. Nynner den for å komme på teksten... skal skrive den ned om jeg kommer på den. Evt får du ringe for nynning. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den er seriøs nok, men den første som slo meg var Billy Joel sin "For the Longest Time"! :)

Ja! Den er flott med (et lite) mannskor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en sang til - "You raise me up" av Rolf Løvland (sunget av Josh Groban). Den er jo også bare helt skjønn :)

Litt pompøs, men helt nydelig, og skikkelig fryse på ryggen-sang. Kommer til å røre alle! Jeg ville også gått for denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Ja! Den er flott med (et lite) mannskor!

Det synes jeg også!! :)) Fikk lyst til å gifte meg jeg også nå, hehe. Mangler bare en brudgom-og et mannskor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...