Gå til innhold

om billige tester


baby-san

Anbefalte innlegg

Det er så mye som man skriver i det siste om billige- tester. Ellers er vi ikke sikre, ellers ikke tør å stole på de, ellers har vi dårlig erfaring med leveranse/ kvaliteten osv. De fleste ender opp i å kjøpe til slutt de vanlige testene til vanlig pris. Begynner å lure på hvorfor i all verden kjøper vi de billige testene fra den nettside, hvis vi ikke stoler på dem uansett og må få svaret bekreftet med gammel , kjent CB, for eksempel? Er ikke poenget i å spare penger, og at man sier at strek er strek, om det er svak eller sterk ?

Hvorfor kjøper vi billige ting som vi ikke stoler på, og må få bekreftet svaret med noe som ikke er så billig men som vi stoler på ? Er det ikke best da å kjøpe vanlig CB og la vare å tvile da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pellies

Folk kjøper jo det fordi de er hysteriske. Enkelte her tester jo i hytt og pine, flere uker før de venter mensen, og da er det vel store penger å spare på å bestille derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om man prøver lenge før man blir gravid, sånn som undertegnede, så er det absolutt penger å spare på å bruke billige tester. Jeg testa ikke hver måned riktignok, men noen ganger var mensen forsinka, og da var det like greit for meg å få bekreftet nederlaget med en gang. Jeg dobbelsjekka ikke hver gang jeg fikk negativ test. Men da jeg endelig fikk positivt svar på testen, etter ca 1 1/2 år med prøving, _da_ følte jeg for å dobbelsjekke med en annen type test. Sannsynligvis hadde jeg gjort det samme selv om jeg hadde testa med et kjent merke første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å teste med 10 billige og 1 dyr enn 11 dyre. ;)

Det er jo sant, men til slutt blir det like dyrt mener jeg :) det er nok best økonomisk sett å ha litt is i magen og vente inntil man kan faktisk teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som tester i hytt og pine (som noen skriver under her), og det kan jeg gjøre fordi det så godt som ikke koster meg noen ting... Hadde jeg kun hatt tilgang på CB sine dyre, så hadde jeg måttet ventet lenger. Når det er sagt, så har jeg ustabil syklus som medfører at jeg aldri kan vite når jeg skal ha eggløsning eller mensen- derfor tester jeg litt i hytt og pine. Merker nå at jeg fikk litt behov for å forsvare meg... :-S Det var egentlig ikke dette innlegget handlet om :-)

Som sagt, billigere tester så kan jeg teste oftere. Jeg har sett at andre her har vært misfornøyd med firmaet som selger disse testene. Jeg har derimot vært storfornøyd! -Og jeg har ikke hatt noen grunn til å ikke stole på dem. I går ble jeg litt usikker likevel... Kanskje nettopp fordi jeg fikk to strek, og hadde behov for bekreftelse. Spesielt siden det i bruksanvisningen ikke står noe om hva som kan være årsak hvis man får en veldig svak strek i tillegg til kontrollstrek. Det står bare at man skal teste igjen om 48 timer. Ny test i dag ga IKKE utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...