Gå til innhold

Gikk berserk på Victoria Secrets


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Etter tips herfra sjekket jeg hjemmesiden, og de hadde så mye fint, og det var salg, og vips hadde jeg bestilt mye mer enn jeg hadde tenkt.. *arghh*

Jeg som egentlig er bevisst på å kjøpe færre og heller dyrere kvalitetsting som jeg vet passer... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182113678' post='3629712]

Legger du ut en link? Øh, eller kanskje du ikke bør? ;o)

Rett etter at jeg postet innlegget tenkte jeg at det ble kanskje litt for mye reklame - og linken ville nok blitt i overkant :-).

Men nå ser jeg du allerede har fått den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Rett etter at jeg postet innlegget tenkte jeg at det ble kanskje litt for mye reklame - og linken ville nok blitt i overkant :-).

Men nå ser jeg du allerede har fått den...

Jeg tenkte ikke på reklame en gang jeg. Har du handlet der før? Handlet du under 200kr da eller? Over med moms på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182156935' post='3629932]

Jeg tenkte ikke på reklame en gang jeg. Har du handlet der før? Handlet du under 200kr da eller? Over med moms på?

Det var første gangen jeg handlet der over nett, men jeg har jo handlet i butikkene når jeg har vært i USA.

Sluttsummen ble nok over kr. 200, ja, jeg tenkte ikke på moms en gang. Så nå er det nok en fare for at jeg må betale toll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det var første gangen jeg handlet der over nett, men jeg har jo handlet i butikkene når jeg har vært i USA.

Sluttsummen ble nok over kr. 200, ja, jeg tenkte ikke på moms en gang. Så nå er det nok en fare for at jeg må betale toll...

Det er en fast sum man betaler når man er under en pris, over blir det 25 % ekstra...Tror jeg. Nå er jeg på gyngendes grunn her, har bare satt meg inn i denne 200 kr regelen, ikke hva som skjer om man handler over.

Det ligger info på nett om det, så du kan jo søke om du vil. Eller gjøre som meg, stikke hodet i sanden og ta det når det kommer ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Shira :o)' timestamp='1182157322' post='3629935]

Det er en fast sum man betaler når man er under en pris, over blir det 25 % ekstra...Tror jeg. Nå er jeg på gyngendes grunn her, har bare satt meg inn i denne 200 kr regelen, ikke hva som skjer om man handler over.

Det ligger info på nett om det, så du kan jo søke om du vil. Eller gjøre som meg, stikke hodet i sanden og ta det når det kommer ;o)

Gjør som du, stikker hodet i sanden og betaler når kravet kommer :-).

Har bestilt over nett før, og vet jo at det kommer krav om moms, med mindre man har fått avsender til å merke produktet med "gave" (litt svindel), men tviler det blir aktuelt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...