trultis 236 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det størst sjanse å vinne stor premie på flaxlodd eller i lotto?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det eneste jeg vet er at du har en av 5.3mill sjangs til å vinne på ei lottorekke..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy 0 0 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Syns jeg har hørt at flaxlodd er det som er desidert dårligest sjans å vinne på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart 11 050 0 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva er en stor premie? I utgangspunktet er ikke premiene på flaxlodd særlig store, men sannsynligheten for å vinne et eller annet er stor. Sannsynligheten for å vinne førstepremien i lotto er 1/5379616. Altså ikke særlig stor. Det en kan se på er hvor stor prosentandel av innsatsten som normalt betales tilbake. Lotto gir kun 50% tilbakebetaling. Jeg vet ikke tallene for flax, men tror de er litt høyere. For rikstoto er det 67%. Du bør heller satse på utenlandske nettselskaper. Disse gir opptil 90% tilbakebetaling. Men da må du skatte av pengene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.