Gå til innhold

Voksen kvinne - ung mann


Gjest Magelina

Anbefalte innlegg

Gjest Magelina

Hei Jeg har innledet ett forhold til en ung mann på 20 år, selv er jeg 44 år og har 2 ekteskap bak med 3 barn på 26,24 og 17 år. Sistnevnte bor fortsatt hjemme. Min to eldste barn aksepterer dette forholdet, men min yngste har jeg ikke nevnt dette for. I juli så kommer han over hit (han bor i England) og skal være her i 3 uker. Hvis vi etter disse 3 ukene føler at ting går greit så vil han muligens flytte til meg i august. Jeg føler meg svært trygg på mine egne følelser rundt dette og hva jeg vil. Føler absolutt ikke at jeg har påvirket han siden jeg var svært bevisst på å ikke gjøre det. Jeg har latt han ta alle valg rundt oss og også fått styrt løpet i forhold til progressen i forholdet. Problemet er jo selvsagt at jeg aldri har vært i ett slikt forhold før, tror at jeg har klart å tenke alle aspekter rundt dette, men hva vil være normalt for oss å møte av komplikasjoner siden aldersforskjellen er så stor. Føler meg jo selvsagt usikker på om dette vil vare når han blir 25-30-35 og kanskje behovet om å stifte familie blir større og større. Dette kan jo være aspekter han ikke klarer å favne om idag siden han er så ung. Jeg har lyst til å satse på dette forholdet uansett om jeg kanskje blir singel igjen om 5-10 år og lurte på om du hadde noen råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet bare at det ikke hadde vært noe for meg og jeg vet ikke om jeg hadde hatt samvittighet til å gjøre det heller. Han er jo bare en unggutt! Sjansen er _stor_ for at han om noen år vil ha egne barn og da er løpet kjørt for deg med de smerter det vil innebære.

Men det er jo ditt valg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de største utfordringene vil vel være at han evt. ønsker å få barn - og at du da ikke kan.

Ellers vil jo et menneske som er 20 år forandre seg veldig mye. Det er mye "voksing" som skal til før man virkelig er voksen.

Du har vært gjennom det, mens han skal gjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...