Gå til innhold

Ferdig med "Jenta som lekte med ilden"


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Puh! I kveld ble jeg ferdig med Stieg Larssons andre bok - Jenta som lekte med ilden! Utrolig fengslende og spennende :-)

Må levere den tilbake på biblioteket i morgen (hadde den på 7 dagers lån), og jeg tror jammen jeg skal kaste meg over den tredje, på svensk!

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjerringskinn

Skjønner deg godt. Jeg er i gang med nr 3 som lydbok. Har slett ikke tid til å vente til bok 3 er oversatt nei! Egentlig er jeg ikke glad i lydbøker, men den var lettest tilgjengelig i det formatet.

Håper det er noe i ryktene om en nesten avsluttet bok 4 som visstnok arvingene sloss om rettighetene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg har den første i bokhylla, men den må vente foreløpig. :)

Gled deg! De hadde dessverre ikke inne den tredje boka på biblioteket, så jeg satte meg opp på venteliste. Vurderer sterkt å kjøpe den, fordi de hadde bare to eksemplarer, og det stod to foran meg på venteliste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg! De hadde dessverre ikke inne den tredje boka på biblioteket, så jeg satte meg opp på venteliste. Vurderer sterkt å kjøpe den, fordi de hadde bare to eksemplarer, og det stod to foran meg på venteliste.....

Hei.

Hva heter den tredjen boken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Gled deg! De hadde dessverre ikke inne den tredje boka på biblioteket, så jeg satte meg opp på venteliste. Vurderer sterkt å kjøpe den, fordi de hadde bare to eksemplarer, og det stod to foran meg på venteliste.....

Så mange bøker jeg har å glede meg til! :D

Hadde du lest Indridason?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Hei.

Hva heter den tredjen boken?

"Luftslottet som sprängdes"

Kommer på norsk først i februar, tror jeg. Finnes i norske bokhandlere og på bibliotek nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Så mange bøker jeg har å glede meg til! :D

Hadde du lest Indridason?

Nei...Kanskje jeg skal prøve det, etter Mankell og Stieg Larsson? Hva slags sjanger er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Og jeg blei ferdig med Snømannen av Jo Nesbø i dag tidlig. Herregud, så spennende! :)

Den venter jeg på! (Biblioteket.) *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Og jeg blei ferdig med Snømannen av Jo Nesbø i dag tidlig. Herregud, så spennende! :)

Den skal jeg også lese, men ikke helt ennå. Lånte meg Pyramiden av Mankell i går.

Det er jo så moro å lese! De hjemme ler av meg, jeg sitter nesten alltid med nesa i en bok for tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Den venter jeg på! (Biblioteket.) *gleder meg*

Veldig bra sommerkrim, asså! Bare synd man blir ferdig med den så fort... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Veldig bra sommerkrim, asså! Bare synd man blir ferdig med den så fort... :(

Det er alltid et minus... ;)

Jeg har gledet meg lenge til den boka! Da jeg leste den første boka til Nesbø leste jeg alle i rekkefølge etterpå, og jeg klarte nesten ikke å legge bøkene fra meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Nei...Kanskje jeg skal prøve det, etter Mankell og Stieg Larsson? Hva slags sjanger er det da?

Det er krim. Han er prisbelønt også, og jeg synes han skriver godt og spennende! + jeg liker personene i boka. :D

Så jeg anbefaler bøkene! Noter ned forfatteren så du ikke glemmer det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Veldig bra sommerkrim, asså! Bare synd man blir ferdig med den så fort... :(

Du... jeg fikk boka (Snømannen) fra bokklubben i dag! Jeg hadde glemt ut at jeg ikke avbestilte fordi jeg kanskje ville ha den... Og så skulle jeg låne den på biblioteket og avbestille.

Men nå har jeg den altså her! :D Jeg må bare lese ferdig Vannet først... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Luftslottet som sprängdes"

Kommer på norsk først i februar, tror jeg. Finnes i norske bokhandlere og på bibliotek nå!

Leste i avisen i dag at den kommer i november!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det er alltid et minus... ;)

Jeg har gledet meg lenge til den boka! Da jeg leste den første boka til Nesbø leste jeg alle i rekkefølge etterpå, og jeg klarte nesten ikke å legge bøkene fra meg. :D

Hehe, samme her. Da jeg holdt på med Frelseren, hadde jeg ikke sjans til å legge den vekk. Hadde begynt på den, og lest vel 60-70 sider på t-banen til og fra jobb, men liksom ikke fått roen til å lese ordentlig og lenge. Begynte på den i 8-tida på kvelden da unga var i seng, og leste og leste. Kl 5 om morgenen var jeg ferdig! (og kl 6 ringte vekkeklokka...)

Kos deg med Snømannen! Du har virkelig nor å glede deg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Leste i avisen i dag at den kommer i november!

mvh

Hmmmmm Tror nok ikke jeg klarer å vente helt til november med å lese den! Får nok prøve meg på svensk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Den skal jeg også lese, men ikke helt ennå. Lånte meg Pyramiden av Mankell i går.

Det er jo så moro å lese! De hjemme ler av meg, jeg sitter nesten alltid med nesa i en bok for tiden :-)

Var innom bokhandleren på vei hjem og kom ut med Menn som hater kvinner i pocketutgave. ;)

Men først skal jeg lese de nye til Karin Fossum. Har akkurat begynt på den nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hehe, samme her. Da jeg holdt på med Frelseren, hadde jeg ikke sjans til å legge den vekk. Hadde begynt på den, og lest vel 60-70 sider på t-banen til og fra jobb, men liksom ikke fått roen til å lese ordentlig og lenge. Begynte på den i 8-tida på kvelden da unga var i seng, og leste og leste. Kl 5 om morgenen var jeg ferdig! (og kl 6 ringte vekkeklokka...)

Kos deg med Snømannen! Du har virkelig nor å glede deg til. :)

Oj... Du fikk jammen ikke lagt boka fra deg!

Takk, det skal jeg nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...