Gå til innhold

Er dette vanlig hos menn??


Lora

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ung kvinne på 35 år med en relativt ny kjæreste på 39 år.

Vi har et hyppig og godt sexliv og oppdager stadig nye sider ved hverandre.

Det siste jeg oppdaget er at han liker å bli stimulert rundt anus, både med fingre og vibrator. Jeg synes bare det er opphissende at han tør å slippe seg løs så jeg har ikke noe imot det. Har ikke vært borti dette før og lurer på om det er vanlig blant streite menn? Han sier at det er ganske nytt for ham, men at han tør mer sammen med meg.

Altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk de fleste menn - og kvinner - liker å bli stimulert rundt anus. Veldig mange menn liker å bli stimulert inni anus/rectum også, spesielt opp mot prostata. Problemet for mange menn er at de er redde for at dette er et tegn på at de kanskje er homoseksuelle, eller at noen skal tro de er det om de forteller det... noe de selvsagt ikke er (i alle fall ikke fordi de liker å bli stimulert rundt/i anus). Det at også mange kvinner blir mistenksomme til slike lyster hos mannen gjør ikke saken noe enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...