Gå til innhold

gikk ikke denne gangen heller


Gjest minniepus

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus

xqw!hmpfffff! Så frustrerende hver gang mensen kommer,på igjen med pergo denne gangen,hadde pergofri i forrige måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Vi har også prøvd i en evighet og blir alltid skuffet. Har nettopp hvert igjennom prøverør nr.3. Krysser fingrene at det går denne gangen! Har ikke så mye oppmuntrene å si ! Man har lov til å blir bare sint og lei seg.:-( Men du skal vite at du ikke er aleine om det!:-) Stor trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minniepus

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Vi har også prøvd i en evighet og blir alltid skuffet. Har nettopp hvert igjennom prøverør nr.3. Krysser fingrene at det går denne gangen! Har ikke så mye oppmuntrene å si ! Man har lov til å blir bare sint og lei seg.:-( Men du skal vite at du ikke er aleine om det!:-) Stor trøste klem

jeg klarer vanligvis å fokusere bra mot el, for da kan jeg planlegge og sånn, og så går jeg og gleder meg til å få rett tidspunkt, men så er det den tiden fram mot evt mens som er så lei, man vet ikke om det lykkes eller ikke og tida blir så lang.prøvd i snart 7 mnd, det er vel ingenting i forhold til mange innpå her, men alikevel.kan tenkte meg du er mer stressa som driver med prøverør og så har du bare så og så mange forsøk, dyrt blir det også, men hva gjør man ikke for å prøve få en liten stakkar.en legger jo også merke til alle som er gravide,uansett hvor en går så dukker det opp en sto mage.jaja,vi får håpe det blir våres tur snart, lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..., så trist... Få det ut og så får man gå på igjen med friskt mot neste mnd... Jeg har bare prøvd for andre gang og venter på at det er på tide og teste.., så jeg kan ikke akkurat si jeg vet hvordan det er.. Men føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer vanligvis å fokusere bra mot el, for da kan jeg planlegge og sånn, og så går jeg og gleder meg til å få rett tidspunkt, men så er det den tiden fram mot evt mens som er så lei, man vet ikke om det lykkes eller ikke og tida blir så lang.prøvd i snart 7 mnd, det er vel ingenting i forhold til mange innpå her, men alikevel.kan tenkte meg du er mer stressa som driver med prøverør og så har du bare så og så mange forsøk, dyrt blir det også, men hva gjør man ikke for å prøve få en liten stakkar.en legger jo også merke til alle som er gravide,uansett hvor en går så dukker det opp en sto mage.jaja,vi får håpe det blir våres tur snart, lykke til til deg også:)

Huff så leit å høre!:(

Veit så alt for godt hva du snakker om.

Blir helt satt ut av dette:(

Jeg for min del krysser fingrene enda, men tør ikke håpe for mye.

Kroppen har spilt meg ett par puss idet siste så vet ikke hel fram og tilbake på meg sjø for tida.

Masse graviditets tegn men neg test her i gården.

Vet jo heller ikke når jeg hadde eggløsning sist så da er det litt vanskelig kan en si. HÅPER HÅPER HÅPER:):)

Har holdt på i godt over ett år vi nå å er piss lei:(

Lykke til i kommende mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...