Gå til innhold

VONDT


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg fikk skikkelig vondt i magen i går.. For å beskrive smerten, så er det akkurat som om noen har slått hardt med en knyttneve i magen min. Det har ikke gått over enda. Jeg har aldri hatt sånn magesmerte før. Jeg sluttet på p-piller 22 mai, fordi vi planlegger å få barn. Jeg hadde sist menstruasjon 25-29 Mai. Så jeg vet jo ikke hvor lang syklusen min er enda. Men hva i alle dager kan dette være? -Jente 24-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da jeg sluttet på p-piller, ble jeg kjempeoverrasket over hvor sterke menssmerter jeg faktisk hadde. Jeg har gått på piller nesten siden jeg fikk min første mens, og kjente derfor ikke til hvordan kroppen min _egentlig_ reagerte.

Det kan ikke rett og slett være sterkere menssmerter enn du får på pillen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...