Gå til innhold

Legoland


Gjest Lego i år

Anbefalte innlegg

Gjest Lego i år

Hvis man skal ta båten til København og kjøre til Legoland - hvor lang tid bruker man på det ? Er det langt fra Legoland til Løveparken. Dersom man bestemmer seg for å fly til Billund. Hvilket selskap har turer dit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest god reise

Legoland ligger på Jylland, og København er på Sjælland. Så da blir det en god biltur til Legoland. Dyreparken tipper jeg er i København. Men undersøk litt; det finnes flere parker og lekeland for barn i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Legoland ligger på Jylland, og København er på Sjælland. Så da blir det en god biltur til Legoland. Dyreparken tipper jeg er i København. Men undersøk litt; det finnes flere parker og lekeland for barn i Danmark.

Løveparken ligger rett ved Legoland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok denne turen ifjor sommer. Og den kan anbefales på det sterkeste.

Vi kjøpte "Legolandpakke" gjennom Colorline som inkluderte båtreise for 4 pers + bil

tur/retur, 2 overnattinger i Danmark og Inngangsbilletter til Legoland.

Tror dette kostet ca 3500-4000,- for å reise i begynnelsen av august.

Vi bodde da på et helt greit familiehotell med innen og utendørs basseng.

Mener å huske at det er ca 20 mil fra Fredrikshavn (hvor du kommer iland med båten) og til Legoland. Men Danmark har fine veier, så du kjører dit på et par timer.

Nei, det er ikke langt mellom Legoland og Løveparken. 2-3 mil tror jeg..

Har ikke peiling på hvilket Flyselskap som går dit, men vil anbefale bil på det sterkeste, da det er mye enklere å komme seg rundt omkring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Det er vel greiere å ta båten til Fredrikshavn og kjøre derfra, skulle jeg tro. Det tar et par timer, om jeg ikke husker helt feil.

Løveparken ligger ikke langt fra Billund/Legoland. Det er vel ikke mer enn et par mil. Absolutt verdt et besøk om man har tid. http://www.givskudzoo.dk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel greiere å ta båten til Fredrikshavn og kjøre derfra, skulle jeg tro. Det tar et par timer, om jeg ikke husker helt feil.

Løveparken ligger ikke langt fra Billund/Legoland. Det er vel ikke mer enn et par mil. Absolutt verdt et besøk om man har tid. http://www.givskudzoo.dk/

Det tar omtrent like lang tid å kjøre fra København som fra Frederikshavn (i følge ruteplanen på degulesider.dk), 2,5 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

Det tar omtrent like lang tid å kjøre fra København som fra Frederikshavn (i følge ruteplanen på degulesider.dk), 2,5 time.

Ja, da så. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...