Gå til innhold

Hva skjer egentlig??

Anbefalte innlegg

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Har fått sånne ekle anfall i det siste. Blir skjelven og føler jeg skal besvime. Det går over etter ca 20 minutter. Har alltid hatt et blodsukker som har svingt veldig og gitt meg skjelvebyer (når det er lenge siden jeg har spist).

Men jeg hoster så veldig, også om natta.

Nå i sted skulle jeg sette meg utendørs med en røyk, og så ble jeg helt matt og fikk følelsen av at jeg skulle gå i bakken. Nå begynner jeg å føle meg bedre, 30 minutter etterpå. Har hatt sånne greier ca 1 gang i uka de siste månedene.

Noen som har opplevd likedan?

Skrevet

Jeg ville umiddelbart sagt lavt blodtrykk, men det forklarer ikke hosten. Jeg ville tatt meg en legesjekk var jeg deg.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg ville umiddelbart sagt lavt blodtrykk, men det forklarer ikke hosten. Jeg ville tatt meg en legesjekk var jeg deg.

Jeg skal til lege 28.Juni, så jeg får be han ta noen prøver da. Blodtrykket har jeg målt i vinter og det var helt normalt.

Skrevet

Jeg skal til lege 28.Juni, så jeg får be han ta noen prøver da. Blodtrykket har jeg målt i vinter og det var helt normalt.

Blodtrykket kan svinge veldig. Mitt svinger fra normalt til ganske lavt.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Blodtrykket kan svinge veldig. Mitt svinger fra normalt til ganske lavt.

Ja, det greieste er å få sjekket det. Forferdelig irriterende med den hostingen. Våkner om natta - flere ganger - og svir nedover luftrøret. Når jeg sover, renner det spytt fra munnen ned i luftrøret, og irriterer slik at jeg hoster.

Jaja, jeg får gå og sjekke meg. Like greit det.

Skrevet

Ja, det greieste er å få sjekket det. Forferdelig irriterende med den hostingen. Våkner om natta - flere ganger - og svir nedover luftrøret. Når jeg sover, renner det spytt fra munnen ned i luftrøret, og irriterer slik at jeg hoster.

Jaja, jeg får gå og sjekke meg. Like greit det.

Lykke til! Sannsynligvis er det ikke noe alvorlig! :-)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Lykke til! Sannsynligvis er det ikke noe alvorlig! :-)

Jeg er ikke noe redd av meg, sofline. Liv og død er en naturlig ting for meg.

Men jeg tror heller ikke det er noe alvorlig. Jeg har veldig mye spytt i munnen hele dagen, og om natta renner det rett og slett ned i luftrøret.

Jaja, jeg går til han der doktormannen, jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...