Gå til innhold

Hva skjer....


Lunepunen

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen vet hvorfor jeg plutselig ikke klarte å se til høyre...

Satt på dataen og plutselig la jeg merke til at jeg at jeg ikke klarte å se hva som sto!

Klarte å se rett fram men kjente at d var sikkeli ubehagelig, alt var uklart!

Jeg kunne se til venstre når jeg stirret rett fram, og jeg så hånda mi når jeg løftet den litt fra kroppen! Men hadde ikke sjangs til å se til høyre uansett hvor langt fram jeg tok hånda!!

Etter 30 min så ser jeg mye bedre, men har veldig vondt i hodet og rett over øyenbrynan!!

Hva kan ha sjedd... ???? Hva skjer med meg?? Bør jeg ringe legevakta?? Livredd for å bli blind.....

Kan ikke si at det har vært en fin start på svangerskapet!!!!:(

Hjelp meg er du snill...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kitty Cat 82

Høres ut som det jeg vil kalle en form for migrene. Jeg fikk et slikt anfall en gang for leeenge siden! Det var forferdelig! Jeg kunne ikke se på høyre øye, og jeg endte opp med en dundrende hodepine og oppkast. Kaldsvettet og følte meg helt utslått. Og jeg husker det godt, enda dette var på barneskolen!

Tror ikke det er farlig, så lenge det går over i løpet av noen timer. Hvordan går det med deg nå? Hva gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det jeg vil kalle en form for migrene. Jeg fikk et slikt anfall en gang for leeenge siden! Det var forferdelig! Jeg kunne ikke se på høyre øye, og jeg endte opp med en dundrende hodepine og oppkast. Kaldsvettet og følte meg helt utslått. Og jeg husker det godt, enda dette var på barneskolen!

Tror ikke det er farlig, så lenge det går over i løpet av noen timer. Hvordan går det med deg nå? Hva gjorde du?

Hei, jo d gikk over etter hvert!! Etter 30 min hadde jeg synet tilbake men det var helt forferdelig!! Hadde sikkeli vondt i hode etterpå, dette varte vel hele kvelden!!

Men no er jeg i fin form!! Bortsett fra svangerskapskvalmen!! :)

Men det var ikke noe triveli opplevelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg aldri hørt om. har du snakket med lege? jeg er kjempe nyskjerrig!!

Skal til lege i dag.... kl 11... sikkeli fæl opplevelse!! Så ingenting i sidevinkelen på høyre øye!! Trudd et øyeblikk der jeg skulle bli blind...har jo aldri opplevd lignende, så man blir fort skremt!!

Kan gi deg oppdatering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vekten87

Skal til lege i dag.... kl 11... sikkeli fæl opplevelse!! Så ingenting i sidevinkelen på høyre øye!! Trudd et øyeblikk der jeg skulle bli blind...har jo aldri opplevd lignende, så man blir fort skremt!!

Kan gi deg oppdatering:)

ja gjør det, lykket til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Akkurat dette skjedde med meg også da jeg var gravid. Skjedde i uke 6. Ble så dårlig til slutt at jeg ble hentet med sykebil og lagt inn på sykehus. Ble liggende der til observasjon i eit døgn, men de fant ingenting galt. Fikk beskjed om at det var hormonene under svangerskapet som hadde fremkalt et kraftig migreneanfall og at det ikke var farlig. Men fy flate så ekkelt det var!!

Det begynta akkurat som du sier med at jeg mistet synet på høyre øyet. Jeg kunne ikke se hånden min når jeg holdt den foran øyet. Skikkelig ekkelt! Og så kom hodepinen og jeg ble fryktelig kvalm. Jeg fikk i tillegg lammelser i hele ene siden og det ble tungt å puste. Til slutt ringte sambo legevakten og sykebilen kom.

Har hørt om flere som har hatt lignende anfall i begynnelsen av graviditeten, bla min mormor. Men det er godt å høre at det ikke er bare meg som har hatt dette, men selvfølgelig unner jeg ikke noe å oppleve dette for det var ganske pyton. Har ikke kjent noe lignende i ettertid, og nå har jeg ei tulle på 3 mnd.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjør det, lykket til.. :)

Heihei, oppdatering ja!:)

Legen var ganske så sikker på at jeg hadde hatt et migreneanfall, men han kunne ikke vær helt sikker så hvis jeg ikke blir bedre ang hodepinen og lysømfintligheten så skal jeg på sykehuset for nermere utredning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...