Gjest Prøver nå 0 0 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ifølge mine beregninger skulle jeg hatt eggløsning torsdagen som var. Jeg kan ikke huske noen særlig symptomer da, men siden fredag-lørdag har jeg hatt litt magevondt og enkelte andre mensensymptomer. Kan dette være eggløsningen? Jeg har brukt p-piller i mange år og kan nesten ikke huske hvordan det var. Jeg tror neppe det er mensen som er på vei nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beaberg 45 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei:) Det er veldig vanlig å ha eggløsning uten å kjenne det:) Lite trolig at det er eggløningen som er årsaken til de "plagene" du sier du har hatt over en periode siden eggløsningen ikke skjer over flere døgn:) Prøver du å bli gravid så ønsker jeg deg lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøver nå 0 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei:) Det er veldig vanlig å ha eggløsning uten å kjenne det:) Lite trolig at det er eggløningen som er årsaken til de "plagene" du sier du har hatt over en periode siden eggløsningen ikke skjer over flere døgn:) Prøver du å bli gravid så ønsker jeg deg lykke til:) Takk! Ja, jeg prøver å bli gravid. Smertene har gått over nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beaberg 45 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Takk! Ja, jeg prøver å bli gravid. Smertene har gått over nå. Så bra håper det klaffer fort for deg/dere:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøver nå 0 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så bra håper det klaffer fort for deg/dere:) Takk! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.