Gå til innhold

ungkaren


pekkaline

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som ser på det? Jeg synes hun ene har så mange trekk med Mette Marit. Snodig :) Jeg har aldri sett på maken som de hyler og skriker, sovner og blir fulle osv i slike programmer tidligere. Artig så lenge det ikke er kjente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er sannelig litt av en gjeng damer de har klart å raske sammen;-)

Jeg synes nesten åpningsprogrammet var best/verst. Særlig det der "Oh my Goooood, I can be dating a PRINCE??!!!!"

Prins my ass!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heisanndusann

Jeg ser på det! Men tror ikke jeg skjønner hvem du synes likner på Mette-Marit?

Det er helt merkelig at hun italienske berta fortsatt er med. Kjempesøt og pen og sjarmerende - JA. Men de kan jo ikke snakke sammen!? Og jeg ble UTROLIG overrasket da hun bortskjemte blondinen med tiara gikk videre. For en ufordragelig snørrunge!? For ikke å snakke om Gina, hun med mørkt hår som ble valgt til sist. Alltid sånn sur trutmunn når hun ser på de andre jentene - virker falsk.

Synes Sadie er kjempesøt, Jami(e) også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sannelig litt av en gjeng damer de har klart å raske sammen;-)

Jeg synes nesten åpningsprogrammet var best/verst. Særlig det der "Oh my Goooood, I can be dating a PRINCE??!!!!"

Prins my ass!! ;-)

hehe, jeg ler for det meste hele tida. At det går an liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det! Men tror ikke jeg skjønner hvem du synes likner på Mette-Marit?

Det er helt merkelig at hun italienske berta fortsatt er med. Kjempesøt og pen og sjarmerende - JA. Men de kan jo ikke snakke sammen!? Og jeg ble UTROLIG overrasket da hun bortskjemte blondinen med tiara gikk videre. For en ufordragelig snørrunge!? For ikke å snakke om Gina, hun med mørkt hår som ble valgt til sist. Alltid sånn sur trutmunn når hun ser på de andre jentene - virker falsk.

Synes Sadie er kjempesøt, Jami(e) også.

Jeg er helt enig med deg ang de personene du nevner. Han har ikke sett dem i aksjon...Men jeg tror at han plutselig en dag får se opptak/skjult kanmera av de. Tror det er vanlig? Jeg tror at han skal date ho mette marit i neste program.Ho har lyst hår i riktig lengde og jeg mener jeg så henne i en knall rød kjole :) Skal prøve å få fatt på navnet neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg ser på det! Men tror ikke jeg skjønner hvem du synes likner på Mette-Marit?

Det er helt merkelig at hun italienske berta fortsatt er med. Kjempesøt og pen og sjarmerende - JA. Men de kan jo ikke snakke sammen!? Og jeg ble UTROLIG overrasket da hun bortskjemte blondinen med tiara gikk videre. For en ufordragelig snørrunge!? For ikke å snakke om Gina, hun med mørkt hår som ble valgt til sist. Alltid sånn sur trutmunn når hun ser på de andre jentene - virker falsk.

Synes Sadie er kjempesøt, Jami(e) også.

Enig med deg i alt du sier!

Jeg vet hvem han velger tilslutt *hemmelighetsfull* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på det! Men tror ikke jeg skjønner hvem du synes likner på Mette-Marit?

Det er helt merkelig at hun italienske berta fortsatt er med. Kjempesøt og pen og sjarmerende - JA. Men de kan jo ikke snakke sammen!? Og jeg ble UTROLIG overrasket da hun bortskjemte blondinen med tiara gikk videre. For en ufordragelig snørrunge!? For ikke å snakke om Gina, hun med mørkt hår som ble valgt til sist. Alltid sånn sur trutmunn når hun ser på de andre jentene - virker falsk.

Synes Sadie er kjempesøt, Jami(e) også.

Det er nesten så jeg mistenker at hun med tiaraen går videre fordi produsentene har bedt om at hun blir med så lenge som mulig, av hensyn til seertallene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i alt du sier!

Jeg vet hvem han velger tilslutt *hemmelighetsfull* ;)

Og jeg tror jeg vet hvem han velger...Ho som fikk øredobbene, men det gjenstår å se så ikke si noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liede

Det er nesten så jeg mistenker at hun med tiaraen går videre fordi produsentene har bedt om at hun blir med så lenge som mulig, av hensyn til seertallene!!

Der sa du noe. Snakk om karrikert figur! Det må være skuespill, om det så er produsentenes manus eller hennes "manus". Hele den gråte-scenen hennes virket veldig falsk også. Men jeg kjenner faktisk jenter som er like bortskjemte og nesten like dumme. Hadde det ikke vært for at de var norske og janteloviserte kunne de kanskje oppført seg sånn. Hmmm.....

*meget skeptisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liede

"Prinsesser" liksom... Mange av dem har verre primadonnanykker enn noen kongelige jeg vet om. Underholdende er det, helt klart. Hvem er det du synes ligner Mette-Marit? Jeg synes ingen av dem er spesielt lik henne. Tør ikke google dem, for det kan avsløre hvem han velger til slutt. :-(

Ellers vil jeg bare si at jeg synes det er helt sykt at dette er den 9. sesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Og jeg tror jeg vet hvem han velger...Ho som fikk øredobbene, men det gjenstår å se så ikke si noe :)

*holder munnen hardt igjen* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Prinsesser" liksom... Mange av dem har verre primadonnanykker enn noen kongelige jeg vet om. Underholdende er det, helt klart. Hvem er det du synes ligner Mette-Marit? Jeg synes ingen av dem er spesielt lik henne. Tør ikke google dem, for det kan avsløre hvem han velger til slutt. :-(

Ellers vil jeg bare si at jeg synes det er helt sykt at dette er den 9. sesongen!

Jeg skal prøve å fange opp navnet neste gang. Jeg vil heller ikke søke i frykt for å se siste valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...