Gå til innhold

navn på blomst


pekkaline

Anbefalte innlegg

Hva heter de som ligner på prestekravene? Vi har dem i mange hager og de er litt kraftigere enn prestekraver. Samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Marguritter

Samme utseende, men jeg tror de er mindre, noe ala prestekrager i blomst-størrelse. Men ja det kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nja det kan være den. Men disse blir ganske høye, rundt 60-70cm tenker jeg...

Balderbrå kan bli ganske høy, mener jeg!

Kjørte forresten forbi huset ditt på søndag. Nå la jeg merke til et hus rett ved veien, tror det var grått, og ganske spisse "kvister", med hvite kantbord. Stemmer? Så ikke så mye av det - mye buskas langs veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De heter margeritter. De er flerårige og større enn prestekrager. (En annen sort en de som selges som potteblomster.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balderbrå kan bli ganske høy, mener jeg!

Kjørte forresten forbi huset ditt på søndag. Nå la jeg merke til et hus rett ved veien, tror det var grått, og ganske spisse "kvister", med hvite kantbord. Stemmer? Så ikke så mye av det - mye buskas langs veien....

Vårt ligger oppe, om du ikke kikket på det som ligger nærmest huset vårt da. Vårt er mere hvitt (perlegrått) enn grått. :) Skal si du er på tur for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Vårt ligger oppe, om du ikke kikket på det som ligger nærmest huset vårt da. Vårt er mere hvitt (perlegrått) enn grått. :) Skal si du er på tur for tiden ;)

Er litt usikker om jeg så rett hus... Satt og pratet, og kunne ikke kjøre snoke-seint for å se meg om....

Eldstemann var på leir i helga for første gang, og jeg var og hentet ham i Froland på søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

Ja det var visst det de hette :) Takk for svar alle sammen!

Oooooooooog......brunsneglene rett og slett elsker dem !!

Så en diger Margeritt-plante i hagen til en dame jeg var hos, og den var kunstig og helt naturtro, du verden så flott den var. I 2 etasjer liksom. Og ingen snegleangrep.

Her hos meg er snegleplagen enorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...