Gå til innhold

tegn på gravid


Gjest marina80

Anbefalte innlegg

Gjest marina80

kan noen hjelpe meg med hva slags tegn man ved å være gravid?

føler meg oppblåst men skal ikke ha mensen før om en par ukers tid. er rar i magen og har slags mens smerter lign. men det er sikkert eggløsning som gjør den biten.

er fysen på noe hele tiden oxo.. aldri vært sånn før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har 28dagers syklus, er det rundt nå EL er (hvis det er igjen 14 dager til forventet mens). Men det kan ha vært noe surr denne mnd, slik at EL har vært tidligere. Du kan jo ta en graviditetstest, så får du på det rene om du er gravid eler ikke. KAn da være lurt å vente ca 14 dager til du venter mensen skal komme. Oppblåst mage kan være ett tidlig tegn på graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silje her

Dersom du har 28dagers syklus, er det rundt nå EL er (hvis det er igjen 14 dager til forventet mens). Men det kan ha vært noe surr denne mnd, slik at EL har vært tidligere. Du kan jo ta en graviditetstest, så får du på det rene om du er gravid eler ikke. KAn da være lurt å vente ca 14 dager til du venter mensen skal komme. Oppblåst mage kan være ett tidlig tegn på graviditet.

tok en eggløsningstest igår og den viste at det ikke var EL nå. har fortsatt sånne menssmerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegn på og være gravid kan jo være så mangt så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en graviditetstestt for og slippe og lure.Hvis du bekymrer deg og tenker veldig på at du kan være gravid kommer hvertfall ikke mensen til rett tidspunkt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...