Gjest Hvordan se det positivt 0 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 I nord norge er det iskaldt, regn og vind. Vært slik lenge nå. Har fibromyalgi som trives veldig godt i slikt vær. Blir trist, sur og nedstemt. Har ikke råd til å dra på ferie til varmere strøk heller. Er nettopp ferdig med treårig universitetsutdanning nå, men har ingen utsikter til jobb heller. Ja ja, det var dagens hjertesukk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schisandra 16 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bare en liten hilsen til deg fra en finnmarking som har flyttet til østlandet for godt ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vurdere å flytte til Østlandet, kanskje? Klokken ikke 10 ennå, her er det over 20 grader, og temperaturen stiger Skjønner (nesten) hvordan du har det, kan bli "værsjuk" på vinteren selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Flytte sørover? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fibrodama 0 0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tapp varmt vann i badekaret! Har du ikke det tar du deg en varm dusj, en lang dusj, mens du forsiktig musklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fibrodama 0 0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tapp varmt vann i badekaret! Har du ikke det tar du deg en varm dusj, en lang dusj, mens du forsiktig musklene. tøyer musklene skulle det være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvordan se det positivt 0 0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Flytte sørover? Ja kunne godt tenke meg å flytte sørover. Jeg har imidlertid mann og to barn som ikke er like begestret. Har heller ingen nettverk sørpå, noe vi er avhengig av. Men jeg må si at det likevel virker fristende da jeg i varmere klima alltid er bedre i kroppen. Forresten er det enda kaldere i dag, regn og vind. Skal krype under teppe med ei bok nå. Har fått barna på skolen. Ha en fin dag da....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja kunne godt tenke meg å flytte sørover. Jeg har imidlertid mann og to barn som ikke er like begestret. Har heller ingen nettverk sørpå, noe vi er avhengig av. Men jeg må si at det likevel virker fristende da jeg i varmere klima alltid er bedre i kroppen. Forresten er det enda kaldere i dag, regn og vind. Skal krype under teppe med ei bok nå. Har fått barna på skolen. Ha en fin dag da....... Ha en god dag! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.