Gå til innhold

Kvalm...


Gjest detteundrerjegpå

Anbefalte innlegg

Gjest detteundrerjegpå

Har vært småkvalm både i går og i dag - kan jeg være gravid? Vi driver og prøver... Har nettopp begynt å ta eggløsningstest, tok fra dag 11, men dagen før hadde jeg merket "smerter" fra livmoren og til bekkenet, som en kniv... jeg har av og til hatt det slik når jeg har hatt eggløsning. Eggløsningstestene har vært negative så langt, men blitt gradvis svakere strek, den var nesten like kraftig som kontrollstreken dagen jeg tok den. Kan jeg ha hatt eggløsning litt tidligere, f.eks. den dagen jeg hadde disse smertene, og testen dagen etterpå derfor var negativ? Og kan jeg ha blitt gravid den dagen? Dette er nå snart en uke siden. Og om man har begynt å få symptomer som kvalme ved graviditet - er det da sjanse for at testen slår inn, eller bør jeg vente med å ta test til jeg venter mensen?

Til opplysning har mine siste menstruasjoner variert litt, ofte har den kommet en uke for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest detteundrerjegpå

Som supplerende opplysning kan jeg nevne at jeg var har vært støl i magemusklene de siste tre dagene, som om jeg har trent hardt, men det har jeg ikke. Er dette et symptom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest detteundrerjegpå

Jeg tok en ny eggløsningstest i dag, og da kom ingen/meget meget svak teststrek i forhold til kontrollstrek - kan det være at jeg hadde hatt eggløsning rett før jeg begynte å ta testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heipådegdu

Som supplerende opplysning kan jeg nevne at jeg var har vært støl i magemusklene de siste tre dagene, som om jeg har trent hardt, men det har jeg ikke. Er dette et symptom?

Sånn hadde jeg det også - og det viste seg faktisk at jeg var gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest detteundrerjegpå

Tok en ny eggløsningstest i går, og der var streken nesten helt vekke, så det er vel godt mulig at jeg hadde eggløsning rett før jeg tok første testen? Streken har blitt bare mer og mer utydelig for hver dag.

nå har jeg vært kvalm fire dager på rad, og kjenner noe slags murring, noe a la det jeg pleier å få rett før mens. Gravid? Når bør jeg ta testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...