Gå til innhold

telepati


Gjest Professor Klar I Skallen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Er det okkultes verden realistisk?

Nei, det er tankespinn inne i noens hjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Det eksisterer...på en måte er jo alt telepati...strømmen eksisterer fordet om vi ikke ser den..

Jeg har en mamma som er kunstner. Hun har flagrende gevanter og er veldig "åndelig". Jeg har en pappa som er lege. Han er ganske skolemedisinsk, morsom og egentlig veldig lite"åndelig". Det morsomme er at min pappa som ikke tror det døyt på noe som ikke forklarer seg selv. Han har hatt ut av kroppen opplevelser. Han har til og med hørt min mor rope på han engang hun trengte han og lå på sykehus....

Jeg tror verden er mer enn solemedisinen klarer å overbevise oss om.

Men vi skal passe oss for å forsvinne inn i slike tanker som en flukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok kansjkje noe i det. Det er jo dyrenes språk ? :) Det kan være ulike meninger om dette, men man bør ikke si at det bare er oppspinn i noens hjerner......For hvordan vet man det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg har en mamma som er kunstner. Hun har flagrende gevanter og er veldig "åndelig". Jeg har en pappa som er lege. Han er ganske skolemedisinsk, morsom og egentlig veldig lite"åndelig". Det morsomme er at min pappa som ikke tror det døyt på noe som ikke forklarer seg selv. Han har hatt ut av kroppen opplevelser. Han har til og med hørt min mor rope på han engang hun trengte han og lå på sykehus....

Jeg tror verden er mer enn solemedisinen klarer å overbevise oss om.

Men vi skal passe oss for å forsvinne inn i slike tanker som en flukt.

Jeg tror også det er noe mer,har opplevd mye selv også....men jeg har jo schizofreni,men kan jo undre seg om jeg ikke har det likevel...

Jeg tror på flere dimensjoner ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Jeg tror også det er noe mer,har opplevd mye selv også....men jeg har jo schizofreni,men kan jo undre seg om jeg ikke har det likevel...

Jeg tror på flere dimensjoner ; )

Jeg tror ikke egentlig at slike ting som klarsynthet og det å ha en litt utvidet intuisjon og kunne være i kontakt med språk som ligger i "luften" Er forbeholdt noen få. jeg tror vi alle har det. Det handler om å trene seg og åpne opp tror jeg.

Jeg litt forsiktig med å lufte slike tanker her på psykiatri, for man blir fort stemplet som ett eller annet.

Jeg regner meg som ganske jordnær også.

Jeg kan lite om shizofreni. Jeg har selv aldri opplevd psykose. Men jeg tenker at det sikkert er veldig individuelt dette.

Kanskje får du en ekstra utfordring i å skille på psykdom og andre opplevelser av en slik karakter at det oppleves som litt overnaturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg tror ikke egentlig at slike ting som klarsynthet og det å ha en litt utvidet intuisjon og kunne være i kontakt med språk som ligger i "luften" Er forbeholdt noen få. jeg tror vi alle har det. Det handler om å trene seg og åpne opp tror jeg.

Jeg litt forsiktig med å lufte slike tanker her på psykiatri, for man blir fort stemplet som ett eller annet.

Jeg regner meg som ganske jordnær også.

Jeg kan lite om shizofreni. Jeg har selv aldri opplevd psykose. Men jeg tenker at det sikkert er veldig individuelt dette.

Kanskje får du en ekstra utfordring i å skille på psykdom og andre opplevelser av en slik karakter at det oppleves som litt overnaturlig?

Men jeg har opplevd mye "overnaturlig"..uten at jeg ser at det er noe sykt i det.

Men det er vanskelig å skille hva som er ekte og hva som ikke er det,der har jeg problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Men jeg har opplevd mye "overnaturlig"..uten at jeg ser at det er noe sykt i det.

Men det er vanskelig å skille hva som er ekte og hva som ikke er det,der har jeg problemer...

Kan jeg spørre deg om en ting?

Det å ha denne diagnosen idag. Klarer de å regulere det slik med medisiner at du blir omtrent like funksjonsdyktig som andre?

Hvis du går på antipsykotiske midler så går du vel heller ikke inn i psykose? Da kan man iallefall skille litt på tingene tenker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Kan jeg spørre deg om en ting?

Det å ha denne diagnosen idag. Klarer de å regulere det slik med medisiner at du blir omtrent like funksjonsdyktig som andre?

Hvis du går på antipsykotiske midler så går du vel heller ikke inn i psykose? Da kan man iallefall skille litt på tingene tenker jeg:-)

Jeg har mindre "hallusinasjoner" nå enn før.¨

Men fungerer ikke noe bra i hverdagen,trodde medisinene skulle hjelpe meg slik at jeg kunne fungere som alle andre men der tok jeg feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Jeg har mindre "hallusinasjoner" nå enn før.¨

Men fungerer ikke noe bra i hverdagen,trodde medisinene skulle hjelpe meg slik at jeg kunne fungere som alle andre men der tok jeg feil.

Jeg tror på telepati. Jeg tror også på klarsynthet og mange av disse tingene.

Jeg tror det er en kunnskap som har gått tapt for oss moderne mennesker.

Men jeg snakker ikke så høyt om det. Og jeg har også opplevd at den slags tanker kan føde mye tullball også.

Som da min mor noen dager etter min datters selvmordsforsøk synser rundt tanker om forrige liv.

Da blir jeg bare sint. Hvis hun (min datter)har opplevd noe i sitt forrige liv som hun sitter fast i så kan jeg jo nærmest gi opp.

Men det gjør jeg ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg tror på telepati. Jeg tror også på klarsynthet og mange av disse tingene.

Jeg tror det er en kunnskap som har gått tapt for oss moderne mennesker.

Men jeg snakker ikke så høyt om det. Og jeg har også opplevd at den slags tanker kan føde mye tullball også.

Som da min mor noen dager etter min datters selvmordsforsøk synser rundt tanker om forrige liv.

Da blir jeg bare sint. Hvis hun (min datter)har opplevd noe i sitt forrige liv som hun sitter fast i så kan jeg jo nærmest gi opp.

Men det gjør jeg ikke ;-)

Vi beveger jo oss alltid videre : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...