Gå til innhold

seperasjon


Gjest 123vv

Anbefalte innlegg

Gjest 123vv

Jeg har separert meg, da min mann var utro, og dette er noe jeg ikke kunne akseptere. Vi har vært sammen i 9 år. Han vil forstatt at vi skal være venner, men jeg ønsker at vi kun skal ha kontakt hvis det er praktiske grunner for det, dvs da svært sjelden. For jeg mener at forsetter jeg å se han, vil jeg hele tiden bli minnet på det hele, og jeg blir også da svært sint og lei meg. for han sin del sier han at han ikke orker tanken på å aldri se meg noe mer, noe jeg forstår, men jeg må ta hensyn til meg selv i denne situasjonen sysn jeg. For å klare å starte på nytt. Å se han gjør meg rett og slett bare forbanna. Og ja, jeg tar han ikke tilbake over hodet, det toget har gått for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 123vv

Javel?

Om du har helt bestemt deg, hvorfor skriver du inn her?

lurte på om noen har erfaring med om det er best da å la vær å se hverandre, eller vil min frustrasjon når jeg ser han gå over etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

lurte på om noen har erfaring med om det er best da å la vær å se hverandre, eller vil min frustrasjon når jeg ser han gå over etterhvert?

Har ingen erfaring med det (og er ingen ekspert!), men antar den vil gå over, eller i hvertfall reduseres etterhvert.

Synes du virker ganske "streng", om dere ellers hadde det bra bør du vel i det minste _vurdere_ å gi ham en sjanse til, og i hvertfall sakke om det som skjedde?

Men sikkert lurt å holde avstand en liten stund nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i din fulle rett til å bryte all kontakt. Om det bare opprører deg å ha kontakt, er det ingen vits. Ha døren på klem om du skulle ombestemme deg senere.

Om han ikke orker tanken på å aldri se deg noe mer, burde han tenkt på det før han var utro. Han er ikke i posisjon til å hverken stille krav, bebreide eller spille på medlidenhet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

lurte på om noen har erfaring med om det er best da å la vær å se hverandre, eller vil min frustrasjon når jeg ser han gå over etterhvert?

Du bestemmer selv om du vil se ham igjen. Hvis du ønsker å kutte forholdet 100 % så gjør du det. Han har ødelagt sine sjanser og må ta konsekvensen av det. Man kan tilgi hvis en føler for det. Men en kan la være også.

Jeg forstår det slik at det ikke er barn med i bildet, slik det er i mitt tilfelle. Jeg må dessverre fortsette å ha kontakt (på et plan) med min tidligere mann som også var utro. Nå vil ikke han se meg heller mer enn nødvendig, selv om det ikke plager ham å se meg. Jeg velger å se ham så lite som bare mulig. Sms er en bra ting.

Lykke til i tiden fremover, og forhåpentligvis kan vi gå videre en gang i fremtiden med noen som ikke er utro drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...