Gå til innhold

Sobril NHD


Gjest vilsovebortsommernatta

Anbefalte innlegg

Gjest vilsovebortsommernatta

Har tatt 50 mg sobril med hensikt å få sove bort dette elendige livet jeg lager til. Utstår ikke meg selv. Trenger pause. Kan jeg ta et par til hvis jeg framdeles ikke sovner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reidar Rose

Jeg er ikke lege, men kjenner flere som tar 75 til 100 mg Sobril for ulike lidelser. Mener å huske at 100 mg i døgnet er max på Sobril...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar Rose

Jeg er ikke lege, men kjenner flere som tar 75 til 100 mg Sobril for ulike lidelser. Mener å huske at 100 mg i døgnet er max på Sobril...

Soblil er også det "snilleste" benzo av alle benzo-grupper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Hvis du ikke er vant til å ta sobril vil du veldig sannsynlig bli dårlig hvis du tar mer.

NHD sier ikke mer enn 30 mg i døgnet. Selv har jeg tatt 60 mg på det meste,i en vanskelig periode, men da var jeg vant til det. Og tok det fordelt på ett døgn.

Min erfaring er at hvis 50 mg sobril ikke hjelper tatt i ett, så er det ikke store vitsen å ta mer. Da har jeg ikke vært mottakelig for virkningen av sobril. Man kan ikke medisinere bort smerten fullstendig. Bare lindre den litt.

Tar du mer nå vil du føle deg elendig i morgen tror jeg. Og det virker ikke som om du er i stand til å takle den "hangoveren", så jeg ville ikke gjort det. Jeg er ganske vant til å bruke, ikke misbruke, sobril. Mer enn 50 mg i en engangsdose synes jeg du ikke skal ta (hvis ikke psykiateren din har sagt det er greit fordi du eventuelt nærmer deg et sammenbrudd eller en psykose som du trenger å sove litt bort.) 50 mg er også mye som en engangsdose.

Jeg skjønner du har det vondt, men du kan ikke medisinere det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...